REKLAMA

Profil beloved

zgłoś
    Biorę się za siebie...
    Czas zawsze stanowi pewną barierę, ale na szczęście nie nie do przejścia. Jestem studentem i doskonale wiem jak trudno jest rozplanować czas mając zajęcia porozrzucane przez cały dzień od rana do wieczora. Grunt to samozaparcie i narzucenie sobie dyscypliny . Mam taki patent, że myśląc o czekających mnie efektach zdrowego trybu życia łatwiej mi znaleźć czas na wszystko to co jest potrzebne by to osiągnąć.Życzę powodzenia i gratuluje wyboru rzucania palenia Happy New Year!
    beloved, 2008-12-27 20:32:05
    zgłoś
    Wreszcie!!!
    Podpisuje się pod opiniami kolegów - już myślałem, że ktoś na dobre zaniedbał ten serwis, a tu taka miła niespodzianka Cieszy oko i ma dużo sensownej treści - i zanosi się na więcej
    beloved, 2008-12-27 20:37:06
    zgłoś
    Sztuka kupowania sprzętu elektronicznego
    Przeglądając oferty też bym miał problemy z wyborem odpowiedniego Dlatego preferuję opcję WinAmp + dobrej klasy, elegancko wyglądające w pokoju głośniki
    beloved, 2008-12-27 20:47:37
    zgłoś
    Kardigan wraca do łask
    Moda zawsze wraca ciekawe kiedy będzie wielki powrót dzwonów..
    beloved, 2008-12-27 20:54:26
    zgłoś
    Nie kuś komara
    Kiedyś słyszałem (nie wiem czy to fakt czy mit), że znaczenie ma też podobno krew sama w sobie - jedną komary lubią bardziej, a inną mniej.. To by poniekąd wyjaśniało skąd w całym towarzystwie komery lgną przeważnie do mnie (o higiene nóg dbam )
    beloved, 2008-12-27 21:30:03
    zgłoś
    P.O. prezesa karpia
    Trudno wygrać z tradycją niestety.. Wiele rodzin uznałoby sandacza a la italiano na polskim wigilijnym stole za profanację
    beloved, 2008-12-27 21:33:20
    zgłoś