REKLAMA

Profil antril

  • avatar
    zgłoś
    Wszystko, co musisz wiedzieć o kreatynie
    Szczerzę wątpię w to co pisze Tobik, są ta nie potwierdzone informacje, napisane przez kogoś, kto po prostu nie przepada za ta formą uzupełniania diety dla poprawy wydolności fizycznej ciała/masy i siły. Sam jestem po drugim cyklu kreatynowym. na pierwszy cykl poszedł monowodzian, było to 6tyg z czego 3 tak naprawdę ostre - złapała mnie choroba i wiadomo jak było z resztą Musze powiedzieć że przez te 3tyg rygorystycznych treningów i diety przybrałem niemal 4kg masy. Była to "sucha" masa, nic nie spadło....odnotowałem tez wzrost siły. Na drugi cykl poszedł TCM (jabłczan), po którym efekty były jeszcze lepsze. Mam tylko jedną uwage co do TCM, odczułem takiej jakgdyby kucie w sercu podczas całego cyklu. Kucia nie sa groźne aczkolwiek udałem sie do lekarza. zrobiłem badania i nic ni nie wykryło. Taki po prostu efekt uboczny - moj kolega miał to samo podczas suplementowania jabłczany krety. Super artykuł, oby wiecej takich o różnych suplementach. Pozdrawiam
    antril, 2009-04-23 21:03:26
  • avatar
    zgłoś
    Wszystko, co musisz wiedzieć o kreatynie
    To że ktoś wytrenował kilka osób bez kreatyny nie znaczy że sie zna. Ten człowiek też zapewne wspierał sie pewnego rodzaju artykułami, byc moze przeczytał coś co potem zostało uznane za nieprawdziwe lub jakiś mit - jak to często bywa.Intryguje mnie ta faza nasycenia, gdzie nie czytam to wszedzię mówią że ta faza jest całkowicie zbyteczna. W sumie organizm przy dawkach 10g DT (treningowy) i 5 NDT (dzień nie treningowy) po ok. 3dniach podnosi znacznie poziom krety w organiźmie. Tak samo po 3dniach zaczynają pojawiać sie pierwsze efekty tego cudownego specyfiku. Chodz dawkowanie z artykułu jest w porządku to ja wole sie trzymać tej właśnie zasady - 10 DT, 5 DNT gdzie kreatyne przyjmuję rano na czczo i po treningu. Tak samo uważam że na pierwszy cykl tylko Monohydrat kreatyny - myśle że nawet do 5cyklów mozna na nim robić, po czym warto zjeśc TCM'a (jabłczan )I takie jedno pytanko, słyszałem ze kreatyny nie powinno łączyć sie z białkiem podczas przyjmowania, jak to jest? Do tej pory zapijałem ją 50gcarbo Olimpu lub po prostu bananem a 20min po shake proteinowy.
    antril, 2009-04-23 23:50:58
  • avatar
    zgłoś
    Hugh Jackman: twardy jak Wolverine
    Skubaniec jest strasznie żylasty, jego bicepsy wyglądają jakby były oplatane kablami 4rano i białka +suachr = HARDCORE! Ale dzięki temu osiągną sukces, i to 140kg na ławce... myśle że żaden aktor nie jest w stanie wycisnąć takiego kawału żelastwa...mówie tu o typowych aktorach robiących muskulaturę do filmu. Ludzie jak Ryan Reynolds czy Gerard Butler,a nie Arnold czy stallone
    antril, 2009-04-24 00:05:21
  • avatar
    zgłoś
    Hugh Jackman: twardy jak Wolverine
    Fakt Jason Statham w Death Race wyglądał jak posąg, bardzo dobra rzeźba przy całkiem pokaźnej masie. Tak powinien wyglądać facet, a nie banda kulturystów, którzy wyglądają jak zdeformowane na ostrym koksie świenie. Niektórym podoba się taka sylwetka, dla mnie - kalectwo.Jeśli ktoś ma dostęp to abrdzo bym prosił o trening bądz dietę stathama/jackmana.
    antril, 2009-04-27 17:48:23
  • avatar
    zgłoś
    10 zmian w diecie dla większych mięśni
    Po pierwsze: Nie polecałbym łączyć kreatyny z białkiem...Po drugi: Jeśli juz ją stosujesz to polecałbym Ci radykalnie zmienić jej dawkowanie i porę przyjęcia.Może wiele osób się w tej chwili ze mną nie zgodzi, ale gdy bardziej zainteresujecie się (bezpieczną)suplementacją kreatyny to przyznacie mi racje.-Dzien nietreningowy: 3g kreatyny z wodą (pora jest dowolna, żadnych kombinacji typu 30min przed śniadaniem i nalezy unikać w tym czasie spożycia białka)-Dzień treningowy : 3g krety z wodą ok.30min przed treningiem siłowym i 3g krety (najlepiej z sokiem grejpfrutowym) na godzinę po treningu. WAŻNE: Nie łączcie kreatyny z cukrem prostym (carbo, dextroza) jedyny co takie przyjęcie kreatyny zrobi, to wulkan w waszej trzustce i żadnego pożytku. Oczywiście dawkowanie typu 3gramy nie da wam takich efektów jak dawka sportowa (5g) ale możecie być pewnie że pozostaniecie zdrowi, silni, a wasze ciężko wypracowane mięśnie pozostaną na bardzo, bardzo długo.Kreatynę możecie też połączyć np. z Tauryną i tu też 3gMam nadzieję ze moje pięć groszy w tej kwestii komuś się przyda
    antril, 2010-04-07 10:48:47
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnik na okładkę - nasze zdjęcia!
    U mnie wyglada to mniej więcej tak Nie śmiac się z tła, zdjęcia robiłem na ostatnią chwile ch**owym aparatem w garażu:PPP
    antril, 2011-03-31 19:17:55
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnik na okładkę - nasze zdjęcia!
    U mnie wyglada to mniej więcej tak Nie śmiac się z tła, zdjęcia robiłem na ostatnią chwile ch**owym aparatem w garażu:PPP
    antril, 2011-03-31 19:17:55
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnik na okładkę - nasze zdjęcia!
    Dzięki wszystkim:) Siłownia to tylko dodatek 2x w tygodniu. Moj główny trening to capoeira i akrobatyka:)
    antril, 2011-04-01 01:51:05
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnik na okładkę - nasze zdjęcia!
    Dzięki wszystkim:) Siłownia to tylko dodatek 2x w tygodniu. Moj główny trening to capoeira i akrobatyka:)
    antril, 2011-04-01 01:51:05
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnik na okładkę MH 2012: zaczynamy!
    Też mam problem ze zgłoszeniem, napisałem maila do Admina ale w dalszym ciągu nie otrzymałem odpowiedzi. Prosiłbym o sprawdzenie w bazie
    antril, 2012-04-30 16:04:03
STRONA 1 z 2
REKLAMA