Profil ambro

  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    oooo to dobrze że nie bedzie jakiegos rugbisty czy cóś ;P A ogólnie to działa to białko? ;D
    ambro, 2009-05-23 22:40:42
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    A czy ktoś mógłby zapodać linka do jakiegoś tekstu (ale chodzi o pewne źródła), o białku serwatkowym? Czy to jest w 100% naturalne czy dodają jakieś sztuczne ścierwa? pozdrawiam
    ambro, 2009-05-27 18:30:50
  • avatar
    zgłoś
    co sądzicie o trampkach
    Ja od kwietnia mam trampki Nike. Proste, białe z zielonym znaczkiem i cieniutkim paskiem na boku. Bardzo wygodne buty polecam :} Cena 249zł, ale jak dla mnie warto, solidnie wykonane
    ambro, 2009-06-24 01:42:59
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Co myślicie o białku serwatkowym firmy Perfect? 3 kg w paczce za 199zł. Zawartość białka to bodajże 74,2...g/100g Nie za mało?
    ambro, 2009-08-11 19:55:57
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    Dobra, nieważne, już mam tyle że inne. Tamto też nie było firmy Perfect a Trec, po prostu taka nazwa była mój błąd Teraz też Treca Nitro Pro Gen. I teraz pytanie drodzy siłacze, czy można serwatke dodać np. rano do omletu czy coś?
    ambro, 2009-08-13 09:23:54
  • avatar
    zgłoś
    Suplementacja - pytania ogólne
    \'SoltyS\' napisał(-a):Zapewne mi nikt nie pomoże albo niewiele osób,ale się zapytam. Miał ktoś styczność z tym białkiem: lub innym izolatem? Interesuje mnie wyłącznie izolat. Ktoś może coś polecić?Ale mnie chodziło oprócz jajeczek po prostu żeby nie z wodą. Oprócz tego mogę z mlekiem ale 3 razy dziennie nie bedę tyle mleka pił bo podono co za dużo to nie zdrowo, chyba że sięmylę? I jakby ktoś mół powiedzieć z czym najlepiej serwatkę brać
    ambro, 2009-08-13 18:29:08
  • avatar
    zgłoś
    Ból ramienia
    Witam!Ostatnio, jakieś 2 tygodnie temu, podczas sesji treningowej ćwiczyłem rozpiętki 7,5g sztangielkami. Jako iż ławeczki nie mam użyłem trzech zestawionych krzeseł, jak zwykle. Przedtem oczywiście się rozgrzałem. Położyłem się na plecach i podniosłem w ten sposób sztangielki, lewą ręką problemów nie miałem, natomiast prawą nagle coś nie zaskoczyło ale mimo problemów podniosłem. Kiedy zacząłem ćwiczyć poczułem duży ból w ramieniu na wysokości piersi po zewnętrznej stronie (przepraszam że tak opisuję ale inaczej nie potrafię). Trening oczywiście przerwałęm, próbowałem rozmasować sobie ramię. Ból pojawia się przy użyciu tej eki np uderzenia rakietą tenisową, rzucie piłki od kosza czy serwowaniu piłki siatkowej. Czasem nawet przy podnoszeniu np. 0,5l butelki, przy złym ułożeniu ręki.Proszę o porady jak zwalczyć kontuzję, bo chyba można tak to nazwać. Z góry dziękuję
    ambro, 2009-08-28 22:51:05
  • avatar
    zgłoś
    drążek
    Mam pytanie. Bowiem mam do dyspozycji drabinki, a a nich z podciąganiem niue wygoddnie. W szkole kiedyśmieliśmy taki fajny drążek co się o te drabinki właśnie zaczepia. Niestety znaleźć nic nie mogę w necie. Może ktoś wie coś na ten temat? Z góry dzięki ^^
    ambro, 2009-08-29 14:41:36
  • avatar
    zgłoś
    drążek
    łee to w tej cenie to ja chyba podziękuje
    ambro, 2009-08-29 17:48:11
  • avatar
    zgłoś
    Trening
    Witam!Pytam ze względu na rozbieżność informacji u różnych źródeł i proszę również o poradę. Chodzi o to jak najlepiej podzielić partie ciała do ćwiczeń. Przygotowałem sobie ćwiczenia na siedem grup partii ciała:1. mięśnie dwugłowe ramion (bicepsy), mięśnie ramienne oraz przedramiona2. mięśnie trójgłowe ramion (tricepsy)3. mięśnie brzucha4. mięśnie nóg5. mięśnie grzbietu6. mięśnie klatki piersiowej7. mięśnie naramienneChcę zrobić plan A1 i A2 oraz trening B1 i B2. Ćwiczyłbym 4x w tygodniu. W A1 i A2 ćwiczyłbym te same partie ciała, a w B1 i w B2 inne. Zarówno A jak i B rozbiłem na dwa żeby podzielić ćwiczenia których jest dużo oraz wprowadzić różnorodność której potrzebuję I teraz moje pytanie, jakie partie ćwiczyć w planie A a jakie w planie B?W jednym ze źródeł znalazłem że powinno to wyglądać tak:A:1. mięśnie dwugłowe ramion (bicepsy), mięśnie ramienne oraz przedramiona2. mięśnie trójgłowe ramion (tricepsy)7. mięśnie naramienneB:3. mięśnie brzucha4. mięśnie nóg5. mięśnie grzbietu6. mięśnie klatki piersiowejZ kolei w innym żeby tak nie robić. Prosiłbym o pomoc. Z góry bardzo dziękuję.
    ambro, 2009-08-29 22:46:14
1 2 3 ... 6
STRONA 1 z 6
REKLAMA