REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem Seks/Związki

Telefon do panienki....
    przez ~andy92,
    2013-01-06 23:54:34

Cześć wszystkim. Mam taki nietypowy problem, chciałbym się udać do prostytutki, ale mam opory (wiem zabrzmi to śmiesznie!) przed wykonaniem telefonu do niej. Upatrzyłem sobie panienkę [usunięte z powodu naruszenia pkt. 8 Zasad forum MH], ale ze względu na to, że jeszcze nigdy tego nie robiłem to kompletnie nie wiem co mam mówić, o co pytać, w ogóle jak się odzywać do niej. Czy moglibyście coś podpowiedzieć?? Ja wiem, że tutejsza społeczność to raczej ludzie, którzy z takich rzeczy nie korzystają i nie macie doświadczenia, ale tak od serca, jak sądzicie??

przez ~satanistic,
    2013-01-07 00:28:37

Fakt, nie mam takiego doświadczenia ale :- podaj termin jaki Ci pasuje- zaproponuj na jaki seks masz ochotę i ile Cię to wyniesie- ile czasu trwa spotkanie- gdzie odbędzie się spotkanie- na zakończenie "miłego dnia i do zobaczenia"Krótko, zwięźle i na temat.

przez ~Leif,
    2013-01-07 09:31:49

Kumpel jest taksówkarzem, dość często wozi gości do agencji towarzyskich i opowiada ciekawe rzeczy. Jak panna, z której usług chcesz skorzystać poda Ci cenę za godzinę to zapytaj ile ta godzina trwa, bo kumpel opowiadał o przypadkach, że jego pasażerowie miewali zonka, bo czasem w takich miejscach godzina to normalne 60min, ale bywa, że trwa 45min, a czasem do spustu.

przez ~DreamOf,
    2013-01-07 09:44:46

'leif' napisał(-a):Kumpel jest taksówkarzem, dość często wozi gości do agencji towarzyskich i opowiada ciekawe rzeczy. Jak panna, z której usług chcesz skorzystać poda Ci cenę za godzinę to zapytaj ile ta godzina trwa, bo kumpel opowiadał o przypadkach, że jego pasażerowie miewali zonka, bo czasem w takich miejscach godzina to normalne 60min, ale bywa, że trwa 45min, a czasem do spustu.wow, prostytutki prawie jak terapeuci na terapii "godzina" sesji terapeutycznej czasem trwa 45 minut.Takie skojarzenie...

przez ~yanke,
    2013-01-07 11:25:58