REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem Seks/Związki

Studniowkowy problem.
  • avatar zgłoś
    przez ~piotr1990,
    2009-12-24 16:25:31

    No wiec tak. Chodze do klasy maturalnej do szkoly technicznej gdzie dziewczyn jest nawet nie 15 na cala szkole wiec nawet nie mialem kogo zaprosic. Latem poznalem pewna kolezanke. Jakos we wrzesniu zaprosilem ja na studniowke o dziwo zgodzila sie. Gadalem z nia moze z 2 razy w rl natomiast telefoniczne wymienilismy sobie z 500 smsow jak nie wiecej. Gdy chcialem sie spotkac wykrecala sie wymyslajac swoje powody. Wiec myslalem, ze juz to nie bedzie aktualne, lecz 2 tygodnie temu spytala czy studniowka nadal aktual...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~19dawid90,
    2009-12-24 16:44:36

    Jeśli zapytała się czy zaproszenie jest dalej aktualne to może i sama też ma nadzieję na to, że w końcu się oderwie od szarej rzeczywistości. Po drugie, jeśli Ci się zwierzała to ma do Ciebie zaufanie. A po trzecie to sami konkretnie musicie sobie wyjaśnić to wszystko.Nie żebym ją usprawiedliwiał, ale ojciec alkoholik = terror w domu, albo coś na wzór tego.

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-12-24 17:42:15

    Napisz do niej czy moglibyście się spotkać. Dopisz również, że masz wrażenie,że unika spotkań. Napisz,że starasz się to zrozumieć,ale chciałbyś się z nią spotkać i porozmawiać z nią normalnie. Idziecie razem na studniówkę, a widzieliście się tylko kilka razy. Daj jej do zrozumienia,że chcesz ją lepiej poznać i dzięki temu Wasza wspólna zabawa na 100-dniówce może być dzięki temu lepsza. Zobaczymy co Ci odpisze,ale sądzę,że się wreszcie spotkacie. Jeżeli ciągle będziesz dawał się tak zbywać to gwarantuje Ci,że nie będziesz wspominał dobrze tej 100-dniówki...

  • avatar zgłoś
    przez ~remekbd,
    2009-12-24 17:44:55

    Szuka w tobie oparcia, przyjaciela a skoro powiedziała o takich rzeczach to doceń to i postaraj się ją wspomóc psychicznie. Chyba potrzebuje czasu aby się otworzyć. Mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi.

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-12-24 18:02:31

    Tylko,że do kobiety najlepiej dociera to co mówimy kiedy siedzimy przed nią, patrzymy jej prosto w oczy i widzimy jej reakcje,a ona widzi nasze starania, bądź ściemnianie ( ). Jak się poznacie przez smsy to ciężko Wam będzie później gadać w realu.

  • avatar zgłoś
    przez ~bijuu,
    2009-12-24 19:50:58

    Po tytule cieszyłem się na jakąś anomalię a tutaj nic ciekawego nie ma :< Dziewczyny w tym wieku to do siebie mają .

  • avatar zgłoś
    przez ~patero,
    2009-12-25 09:04:55

    Sam fakt, że powiedziała Ci już o swoich problemach to bardzo dużo. Takich rzeczy nie mówi się byle komu. Popieram pomysł z sms-em i zaproszeniem, studniówka to taka impreza, że jeśli idziesz z kimś kogo prawie zupełnie nie znasz kończy się słabo. Potwierdzeniem sa moi dawni koledzy z LO.

  • avatar zgłoś
    przez ~piotr1990,
    2009-12-25 13:56:39

    No wiekszosc z was ma tutaj racje. Ostatnio wspominala, ze prawdopodobnie bedzie kupowac nowa suknie bo ta ktora aktualnie ma juz jej sie nie podoba. A ja natomiast kupilem juz garnitur, lecz brakuje mi koszuli i krawatu, a te moge dobrac pod jej suknie. Wiec nie glupie chyba bedzie jesli zaproponuje, jej ze pojde razem z nia wybrac suknie i odrazu zakupie jakas koszule i krawat pod kolor jej sukni.

  • avatar zgłoś
    przez ~sven,
    2009-12-25 14:10:42

    A gdzie dopisek SVEN NIE CZYTAJ TEGO

  • avatar zgłoś
    przez ~patero,
    2009-12-25 14:21:33

    \'Piotr1990\' napisał(-a):No wiekszosc z was ma tutaj racje. Ostatnio wspominala, ze prawdopodobnie bedzie kupowac nowa suknie bo ta ktora aktualnie ma juz jej sie nie podoba. A ja natomiast kupilem juz garnitur, lecz brakuje mi koszuli i krawatu, a te moge dobrac pod jej suknie. Wiec nie glupie chyba bedzie jesli zaproponuje, jej ze pojde razem z nia wybrac suknie i odrazu zakupie jakas koszule i krawat pod kolor jej sukni.To więcej niż dobry pomysł. Popieram i życzę cierpliwości

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5
REKLAMA