[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Pieniądze/Kariera

Studia Logistyka
    przez ~Nieznajomy,
    2014-07-17 14:42:52

Witam wszystkich. Chciałbym poznać wasze opinie o kierunku studiów logistyka. Studiuję ten kierunek zaocznie i zastanawia mnie jakie są perspektywy w znalezieniu pracy. Są może tutaj jakieś osoby pracujące w branży TSL i podzielą się doświadczeniem/historią swojej ścieżki kariery? Jak wyglądają zarobki w tej branży?Dodatkowo dodam, że robię doświadczenie w postaci stażu na stanowisku spedytora, więc trochę tego doświadczenia łapię w branży TSL.Poza tym interesuje mnie po studiach wyjazd za granicę w celach ...więcej

przez ~mariko,
    2014-07-17 16:25:00

Dodatkowo dodam, że robię doświadczenie w postaci stażu na stanowisku spedytora, więc trochę tego doświadczenia łapię w branży TSL.I bardzo dobrze! Im więcej tego typu staży/praktyk tym lepiej. Zacząć nie jest łatwo, ale jeśli będziesz miał jakieś realne doświadczenie to sobie poradzisz i będziesz do przodu w porównaniu do kolegów co na studiach tylko się obijali.  Zarobki są różne i zależą od wielu czynników, możesz całe życie zarabiać 3000, a możesz i ponad 10000. Ja co prawda nie pracuje w logi...więcej

przez ~Nieznajomy,
    2014-07-18 10:21:02