REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Pieniądze/Kariera

Studia
    przez ~szykana21,
    2011-11-17 03:59:18

Witam! Chciałbym wam opisać sytuację, w której się znalazłem. Nie oczekuję, że ktoś rozwiąże dylemat za mnie, choć rady są mile widziane - zależy mi szczególnie na wykazaniu wszystkich możliwych szans i zagrożeń, które przede mną stoją.Studiuję prawo dziennie na UŁ od października. Wybór okazał się skrajnie nietrafiony - nie interesuje mnie nic a nic. Wielu mówi, że na pierwszym roku tak jest ale nie wierzę by było lepiej. Widzę jak wszystko jest nieprzydatne - uczę się zasad adopcji w XV-wiecznej Polsce i ł...więcej

przez ~sw90,
    2011-11-17 08:08:20

dyplom studiów zaocznych jest gorzej postrzegany - to fakt. ale jeśli pracowałbyś w zawodzie, którego uczył byś się na studiach zaocznych, to równie dobrze możesz być kilka kroków przed tymi, którzy tylko się uczyli a w wolnym od zajęć czasie odpoczywali. co do prawa, to tak już jest, że początki są trudne i nudne. wkuwasz samą historię prawie, ale później ejst ponoć sporo lepiej. choć jak wszędzie, najwięcej nauczysz się dopiero później w pracy przez doświadczenie. jeśli interesuje Cię coś innego, napisz co. mo...więcej

przez ~bartos,
    2011-11-17 10:44:24

pewnym rozwiązaniem byłoby studiowanie na jakimś kierunku zamawianym, oczywiście dziennie. jest taka lista tworzona przez men, raczej każda uczelnia ma jakiś kierunek zamawiany. dostaje się tam przez pierwszy semestr lub rok 1000 zł miesiecznie, oczywiście jest to przywilej raczej dla tych ,którzy dostali się z wyższego miejsca przy rekrutacji.po 1 semestrze/roku te 1000 zł przyznawane jest według wysokości średniej ocen.warto zawalczyć , jeżeli cokolwiek z tego by cię interesowało. nadmienię, że pieniądze wypłacane są jednorazowo pod koniec 1 roku.

przez ~bobas,
    2011-11-17 10:49:09

Jestem na kierunku zamawianym i te stypendium przysluguje tylko 3 najlepszym osobom na roku wiec slabe pocieszenie

przez ~romantyk,
    2011-11-17 12:36:24