REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Pieniądze/Kariera

Sposob na dorobienie
    przez ~19jackdaniels92,
    2012-01-09 20:45:43

jestem w 4 klasie technikum tak wiec wiadomo ciezko znalezc jakas prace.. znacie jakis dobry sposob na dorobienie kasy? nie jestem w stanie utrzymac samochodu, wziasc dziewczyny na piwo..sami rozumiecie... a rodzicow nie bede prosil zle bym sie z tym czul;) Pozdrawiam Serdeczenie:)

przez ~aderos,
    2012-01-09 21:37:53

Jesli mieszkasz w duzym miescie, to wyrob sobie karte sanepidowska i heja na umowe-zlecenia na ukladanie towarow w supermarketach. Duzo zlecen zawsze sie znajdzie

przez ~19jackdaniels92,
    2012-01-09 21:46:43

No właśnie niestety, miasto nie jest zbyt duże. Wiesz myślałem też o dorabianiu przez internet, ale z tego co szukałem nie ma jakiegoś sprawdzonego sposobu na zarobek.

przez ~aderos,
    2012-01-09 21:49:17

Przez internet to slabo oplacalne jest, jedynie co mozna prowadzic "sensowny" blog i zbijac kase na reklamach z google.

przez ~radkos,
    2012-01-09 22:02:06

Kiedys bawiłem się tak:Szukałem jakiś okazji na allegro (zwykle telefony), później sprzedawałem drożej.Często można znaleźć licytacje kończące się w nocy lub w południe dni roboczych i zainteresowanie nimi jest dosyć małe - cena niska.Potrafiłem tak zarobić kilka stówek na miesiąc, ale trzeba troche ogarniać temat co za ile chodzi No i przy wystawianiu aukcji trzeba zadbać by kończyła się o odpowiedniej godzinie, najlepiej licytacja od 1 zł, super zdjęcia, wszystko ma wyglądać profesjonalnie;)

przez ~sw90,
    2012-01-09 22:36:39