REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Pieniądze/Kariera

Praca
    przez ~mantik,
    2009-02-04 16:41:49

Podejrzewam, że duża część uzytkowników forum pracuje. Chacialbym się dowiedzieć co sądzicie o pracy na dwa etaty, 1 1/2 etatu czy np pracy po 10-12 godzin? Może ktoś miał okazje pracować lub pracuje w takim trybie. Jak to przekłada sie na wasze treningi, studia, zainteresowania lub hobby.

przez ~luki,
    2009-02-04 16:45:09

Pracuje najczesciej 1-2 tygodnie na miesiac (zalezy jak prace rozloze). Do tego studiuje. Na trening i gotowanie, pilnowanie diety baaardzo trudno jest znalezc czas. Dla swojej kobiety generalnie prawie zawsze znajde czas. Poza tym mam czas na hobby - filmy, ksiazki, snooker itp.Luki

przez ~saber,
    2009-02-04 18:29:34

Jeśli o mnie chodzi to studiuję dziennie, pracuję ok. 10 godzin tygodniowo w biurze, ale część spraw załatwiam z domu, czy w trakcie dnia nawet na studiach. Mam to szczęście, że mam zapewnioną dość dużą elastyczność.Uważam, że jeżeli ktoś chce to niezależnie od swojej sytuacji jest w stanie znaleźć czas. Są oczywiście pewne ekstremalne przypadki, ale nawet wtedy kosztem czegoś można wygospodarować czas na to na czym w danej chwili nam najbardziej zależ[email protected]: Próbowałem przygody ze snookerem, ale jakoś szybko s...więcej

przez ~macieq,
    2009-02-04 18:50:59

@saber możesz mi powiedzieć jak godzisz prace ze studiami dziennymi? Studiuje Informatyke i Ekonometrie tez na dziennych i chciał bym iśc do pracy w 4semestrze tylko nie wiem zabardzo gdzie sie zachaczyć? Macie moze jakie spomysly albo moze powiecie jak wy zaczynaliscie?

przez ~luki,
    2009-02-04 19:04:54