REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Pieniądze/Kariera

Pomysl na programy
    przez ~aderos,
    2011-08-08 19:10:27

Witam. Jestem studentem informatyki, a dokladnie specjalizuje sie w programowaniu i pech mnie dorwal, ze zabraklo mi weny tworczej do wymyslania programow. Otoz moj problem polega na tym, ze nie mam pomyslow juz. I z checia wyslucham, wasze pomysly na programy. A ja za to podejmie wyzwanie i napisze, w ten sposob to udoskonale swoje mozliwosci kodowania do pokazania w przyszlej pracy A jezyki to: C++, XHTML, podstawa PHP, podstawa JAVA oraz Javascript.

przez ~aderos,
    2011-08-08 19:10:27

Witam. Jestem studentem informatyki, a dokladnie specjalizuje sie w programowaniu i pech mnie dorwal, ze zabraklo mi weny tworczej do wymyslania programow. Otoz moj problem polega na tym, ze nie mam pomyslow juz. I z checia wyslucham, wasze pomysly na programy. A ja za to podejmie wyzwanie i napisze, w ten sposob to udoskonale swoje mozliwosci kodowania do pokazania w przyszlej pracy A jezyki to: C++, XHTML, podstawa PHP, podstawa JAVA oraz Javascript.

przez ~zbaszek,
    2011-08-09 11:03:03

Napisz może program do półautomatycznego katalogowania stron ;D sprzedają się takie twory

przez ~zbaszek,
    2011-08-09 11:03:03

Napisz może program do półautomatycznego katalogowania stron ;D sprzedają się takie twory

przez ~aderos,
    2011-08-09 12:20:19

Ale ja nie chce do sprzedawania programu chce tylko sie edukowac :> co mialbym taki program robic?

przez ~aderos,
    2011-08-09 12:20:19

Ale ja nie chce do sprzedawania programu chce tylko sie edukowac :> co mialbym taki program robic?

przez ~marcinle,
    2011-08-09 12:31:27

Mam dla Ciebie pewien pomysł , mianowicie umieść sylwetke człowieka w głównym oknie z podziałem na mięśnie i po kliknięciu na dany mięsień by wyskakiwały ćwiczenia na te partie.

przez ~aderos,
    2011-08-09 13:03:32

Swietny pomysl Przyjme takie wyzwanie ^^

przez ~luq89,
    2011-08-09 20:08:23

Długo zajmujesz sie programowaniem ?