Forum - Waszym zdaniem: Pieniądze/Kariera

Mam mały(?) problem
    przez ~mantik,
    2009-02-04 16:31:23

Jeśli o mnie chodzi to również w czsie sesji więcej czasu poświęcam nauce do egzminów i jakoś skutkuje. Uważam, że studia a szczególnie okres sesji to niestety czas pewnych wyrzeczeń, ale wg. mnie warto.Jeślo chodzi o planowanie no tu muszę zgodzić się ze swoimi przedmowcami. Sam stosuje tą metodę i muszę powiedzieć, że jest naprawdę dużo łatwiej.

przez ~luki,
    2009-02-04 16:42:24

Nigdy w zyciu nie lubilem nauki(moze tylko niektore przedmioty) i pracy. Po prostu cale zycie LEŃ jakich malo. Jestem studentem I roku Zarzadzania. Dostalem kopa dopiero tydzien przed sesja. Mialem mnostwo poprawek i pare egzaminow na karku. Tym bardziej mnie to bolalo, gdyz mialem najbardziej przesrane z grupy. Teraz wiem , ze to moja wina. Ale coz... Zycie me troche sie zmienilo. Zaczelo mi bardzo zalezec na studiach. Zaczalem uczyc sie (choc praca wypala czesc mojej energii) i zostaly mi tylko 1 egzamin i 1 p...więcej

przez ~saber,
    2009-02-04 18:23:35

Przede wszystkim trzeba postawić sobie w życiu cele, trzeba do czegoś dążyć i mieć marzenia, które chce się spełnić. Żyjąc tylko z dnia na dzień, nawet kiedy wydaje się to być na prawdę super: doskonała praca, niesamowita kobieta u boku, imprezy co tydzień, kasy jak lodu; możemy po pewnym czasie się zorientować, że wpadliśmy w pewną pułapkę monotonii, choćby jak udane to życie nie było. Jeśli nie idziemy dalej to prędzej czy później to nas dopadnie, jeśli się zatrzymamy.Z tym się wiąże problem motywacji do robie...więcej

przez ~Pafii,
    2009-02-04 18:32:30

Mały problem, z reguły jest krótki. Zawsze lepiej mieć krótki niż długi. Sądzę, że się ze mną zgodzicie?

przez ~luki,
    2009-02-04 18:56:51

\'Pafii\' napisał(-a):Mały problem, z reguły jest krótki. Zawsze lepiej mieć krótki niż długi. Sądzę, że się ze mną zgodzicie?Hehe, wypolemizowales wniosek Pafii... I ciezko sie nie zgodzic. Luki

przez ~whitechocolatte,