REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Pieniądze/Kariera

Mam mały(?) problem
    przez ~adrian,
    2009-01-09 12:45:22

Właściwie to jest problem raczej mojej psychiki a nie mojego zajęcia. Jestem studentem i miałem na przerwie świątecznej dużo czasu i dużo prac i projektów do roboty, jednak nie potrafie znalezc motywacji, żeby cokolwiek zacząc robic... A jeśli zaczynam to po chwili mi odchodzi. Dodatkowo mam wiele spraw do roboty bo to pies z ktorym trzeba pare razy na dzień wyjsc na spacer to jedzenie zrobic itp:/ A dodtatkowo nie potrafie się skupic na jednej rzeczy dluzszy czas. Moze ktos mi cos poradzic?

przez ~saber,
    2009-01-09 14:33:32

Też jestem studentem. Przez przerwę świąteczną nie zrobiłem absolutnie nic. Wręcz, kiedy ona się już zaczynała kończyć nawet byłem na siebie o to zły. Często tak mam że z jednej strony nie mam motywacji i absolutnie nic mi się nie chce, a z drugiej nie robię nic produktywnego i np. patrze się tempo w monitor komputera nawet nie mając pomysłu na to jak mogę się kreatywnie opier... ać robieniu różnych rzeczy W momencie kiedy ten stan zaczął mnie już wpieniać to to na mnie podziałało i ostatnio udało mi się zrobić ...więcej

przez ~adrian,
    2009-01-10 22:17:41

W sumie nie mam pojęcia jak zalicze semestr ale mam jeszcze poltorej tygodnia więc chyba też sobie zorganizuje jakoś czas i postaram sie to zrobic bo w innym wypadku chyba od nowa bede musial wszystko zaczynac:/ Ale dzieki za porade

przez ~beloved,
    2009-01-10 22:45:39