REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem Męskie sprawy

Upadek moralności społecznej
    przez ~ahmed,
    2010-01-02 18:17:52

Zgadzam się z Tobą , to wszystko idzie w złą stronę . Zamiast prawdziwych przyjaciół ludzie zaczęli zbierać 'znajomych' na portalach społecznościowych - można powiedzieć że takie stronki stały się podwórkiem , na które dzieciaki chętniej wchodzą niż na prawdziwe podwórko . Moim zdaniem to wina rodziców , wychowują dzieci w taki sposób że mają one za wysokie mniemanie o sobie , za wysoką samoocenę , a co za tym idzie - brakuje im szacunku do starszych - więc jestem zdania że szkoła (nauczyciele) powinni u...więcej

przez ~afroman,
    2010-01-02 21:53:22

Tak , to zdecydowanie jest przerażające. Moim zdaniem jest to spowodowane tym , iż wcześniej istniała np pewna granica co się kupuje , a czego nie dziecku. Dla przykładu : ,, Nie kupimy mu przecież telefonu za 1000zł , on ma dopiero 11 lat" . Teraz rodzice chcą za wszelką cenę dogodzić dziecku ,nie koniecznie dla jego dobra. Kolejna sprawa, brak zupełnej samokrytki. Nie wiem jak to wyglądało u was ale już w szkole podstawowej , jeden z moich rodziców szedł na zebranie , i usłyszane w szkole opinie o moich w...więcej

przez ~kruszon092,
    2010-02-14 14:17:26

Dobrze powiedziane. Szkoda tylko że Twoje podejście jest tak jednostkowe... Chodzi mi o to że mało osób na świecie podąża Twoim tokiem myślenia... Świat się cofa i niedługo znowu wylądujemy w tych jaskiniach...

przez ~since1775,
    2010-02-14 16:08:24