REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem Męskie sprawy

Nie wiem co się dzieje.
    przez ~afterlife,
    2012-07-20 21:33:50

Cześć, Jestem Bartek, student, 22 lata. Mam problem, myślę że poważny z którym nie mogę sobie poradzić. Podzielę to na jakieś części aby sam się w tym nie zgubić.1. Szkoła, edukacja, samorozwój.Historia mojej edukacji jest dość zawiła. Gimnazjum ledwo zdane, potem technikom - pierwszy rok w plecy. Powtarzam pierwszą klasę - przepuścili mnie. Druga klasa - przepuścili. Wakacje między 2 a 3 klasą - zrzucenie 23 kg ( na serio) tłuszczu - koniec 3 klasy - średnia 4,56 i wyróżnienie. Matura zdane, ale bez szału. Pis...więcej

przez ~pagier,
    2012-07-20 22:38:35

nie będę ci pisał "weź się w garść", bo to ci tu każdy napisze. Powiem ci tak, należysz do tej grupy, która przyznała się do tego, że żyje jak około 70% polskiego społeczeństwa. Nie sadź się na wielkie cele, postaw sobie jakiś cel codzienny, np. zacznij pisać pamiętnik, codziennie minimum stronę. Po tygodniu takiego pisania przeczytaj to co masz i samo nasunie ci się co ci w tym wszystkim nie pasuje i co chcesz zmienić. Zastanów się co lubisz robić i małymi krokami zacznij iść w tą stronę, zobaczysz, ż...więcej

przez ~embi,
    2012-07-20 23:03:53

Chłopie! Pierwsze co mi się nasuwa to klepnąć Cię lekko z tyłu żebyś się obudził Ja mam taką propozycję dla Ciebie. Codziennie postaraj się zrobić jakąś rzecz, z którą do tej pory miałeś problem.Zagadaj do kogoś nawet jeśli to będzie jedno zdanie, zrób rano 10 pompek albo idź do lokalu gdzie jest karaoke i zaśpiewaj.I co tydzień staraj się te czynności przedłużać o kolejną minutę.Zmuś się a motywacją powinno być to aby nie czuć się ze sobą źle.Co do lasek to trafisz kiedyś na tą, która zaakceptuje Cię takim jaki jesteś.POWODZENIA!!!

przez ~sw90,
    2012-07-21 00:38:38