REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem Męskie sprawy

Facet i jego auto marzeń
    przez ~pafii,
    2009-07-12 15:49:07

Jeszcze nie było tematu dotyczącego samochodu?Zdaję sobie sprawę z mnogości samochodów dostępnych na rynku, ale każdy ma swój typ. Nie musisz mieć tego auta, ale jest ono Twoim marzeniem. I nie mów mi, że samochody Cię nie kręcą. Mnie kręci Porsche Cayenne Turbo, pomimo tego, że jeszcze go nie posiadam.

przez ~czytacz,
    2009-07-12 16:10:42

Obrzydliwa profanacja marki Porsche, podobnie jak Porsche Panamera.Mi sie marzy Porsche 911, ale musze jeszcze troche kasy odlozyc

przez ~jacekg,
    2009-07-12 16:13:08

Moje marzenie samochodowe niedawno się spełniło.Była to przejażdżka za kierownicą Mercedes-a W126 SEC z silnikiem 5.0 L o mocy 252 KM.Podnieta przeogromna przez kilka godzin siedziałem z uśmiechem na twarzy i do nikogo się nie odzywałem. Nie znam się kompletnie na samochodach.Nie mam zielonego pojęcia jak są zbudowane ,a i o markach samochodów nie wiele wiem ,więc nowego marzenia nie posiadam.

przez ~pafii,
    2009-07-12 16:17:01

CYTAT(Czytacz @ Jul 12 2009, 15:03 PM) Obrzydliwa profanacja marki Porsche, podobnie jak Porsche Panamera.Mi sie marzy Porsche 911, ale musze jeszcze troche kasy odlozyc Nie sądzę Czytaczu, że to profanacja. To jest zdanie fanatyków sportowej linii porsche. Dzisiaj już nikt się nie czepia mercedesa i jego wersji samochodów terenowych.911 fajne autko dla dwojga z dobrym bajerem, ale sądzę, że dla Ciebie trochę przyciasne

przez ~luki,
    2009-07-12 17:04:26

OczywiscieASTON MARTIN DBS lub inny model, gdyz sa zblizone.Najbardziej lubie sportowe za wyglad i wlasciwosci jezdne. Taki samochod na weekend i na miasto.Natomiast do pracy potezny sedan np. Audi A8 nowy lub nowe BMW 7 seria.Poki co jezdze Oplem Tigra 97' i mam na codzien chociaz zalążek sportowego samochodu.Luki

przez ~brylant,
    2009-07-12 17:05:01