REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem Męskie sprawy

Co Cię wk***ia...?
    przez ~Brylant,
    2011-01-29 00:07:46

[color=\"#FF0000\"]Jak w temacie- tutaj można wyładować frustrację czy też podzielić się ze światem tym co nas np. lekko denerwuje, ale także strasznie wk***ia zacznę od siebie(na tyle ile teraz pamiętam)...Wkurjwia mnie:-kłamstwo-jeśli nie masz ważnego powodu i kłamiesz dla mnie nie istniejesz...-jako, że jestem kierowcą to strasznie mnie wkiurwiają lamerzy/pozerzy jeżdżący na przeciwmgielnych gdy warunki na drodze tego nie wymagają...zasrańcy rażą innych kierowców gdy światła te nie oświetlają drogi, czyli n...więcej

przez ~hiim,
    2011-01-29 00:51:17

" mnie:-Pogoda -Wszechobecne reklamy, bannery, ulotki porozpierdalane pod nogami w windzie.-Dziury, koleiny, cyce, wyboje, na drogach, kierowcy za mną którzy na nich podskakują i świecą mi po oczach-Frajerzy którzy zamiast ruszać po zmianie na zielone robią nie wiadomo co jeszcze przez 10 sekund -Budowlańcy/drogowcy których jest >10 z czego zawsze tylko jeden pracuje a reszta łazi w kółko i udaje że coś robi -Korki na warszawskiej w Katowicach (tragedia)-Psie gówna na trawnikach-'Synusiowie tatusiów&...więcej

przez ~bernardhopkins,
    2011-01-29 01:13:13

a wiec znowu mam sie wyplakac publicznie?no dobrze......-sesja mnie wk***ia,wk***ia mnie to ze musze sie uczyc,mimo ze nie sram czasem-wk***ia mnie brak wolnego czasu bo kazdy dzien spedzam albo w pracy,ktora rowniez mnie nieziemsko wk***ia,albo w szkole-wk***ia mnie to ze nikt nie chce mi zaproponowac kierowniczego stanowska za >10k -wk***ia mnie to ze przez prace i szkole nie moge zrobic j**anego kursu instruktora fitness,dzieki temu zmienilbym prace i robil cos co mnei interesuje,czerpalbym z tego korzysci...więcej

przez ~shyguy,
    2011-01-29 01:37:30