REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Men's Health - strona i magazyn

Mężczyzna powinien wiedzieć jak.
    przez ~detoks,
    2010-02-08 14:49:32

Magazyn czytam od stycznia 2006 roku. Od tego czasu dowiedziałem się wielu pożytecznych rzeczy. W skrócie, przede wszystkim nt ćwiczen, kobiet, seksu i odżywiania. Za co jestem Wam cholernie wdzięczny. Niemniej jednak nie każdy ma szczęście mieć ojca, który nauczyłby syna jak zadbać o dom. Czułbym się bardziej wartościowym facetem, gdybym wiedział jak: zamontować umywalkę i naprawić cieknący lub zapchany kran we własnym domu zamontować w domu sedes uszczelnić okna w domu, bo ziębi i kobieta marznie zamontować wa...więcej

przez ~sven,
    2010-02-08 14:57:16

A nie możesz tego znaleźć na stronach innych w internecie że musisz to mieć KONIECZNIE w MH?Już sobie wyobrażam modela napinającego 6pak przy montowaniu klapy od kibla.Ja osobiście jestem samoukiem i uczę się na własnych błędach - wystarczy kreatywnie myślec przy pracy;)Poszukaj - jest cała masa stron co jak robić.A jak nie ma - pralki, lodówki i inne mają:-instrukcję obsługi-fachowców którzy naprawią.Co do wszystkiego - jestes zainteresowany - poszukaj - w internecie jest tez wiele na temat pierwszej pomocy, pa...więcej

przez ~misiou,
    2010-02-08 14:58:59

co do pierwszego postu - podpisuję się pod tym rękami i nogami!co do treningów, mnie natomiast ciekawi trening + dieta Tomasza Adamka - czyli jak zrobic tak potężną masę w tak krótkim czasie nie zalewając się przy tym tłuszczem i zachowując szybkosc.

przez ~czytacz,
    2010-02-08 15:03:01

CYTATJa osobiście jestem samoukiem i uczę się na własnych błędachNie ma chyba gorszej, kosztowniejszej i bardziej czasochlonnej metody zdobywania wiedzy, niz uczenie sie na WLASNYCH bledach.Ja tam wole uczyc sie na cudzych.

przez ~godfather,
    2010-02-08 15:21:11