REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

pomocy ...
    przez ~kaczuch,
    2009-05-11 16:44:47

witam zakaldam ten temat bo potzrebuje pomocy... jestem troche zielony w te klocki a chcialem troszke poprawic swoja sylwetke... i tu mam problem bo niewiem jakie cwiczenia :/ tzn z motywowalem sie i rozpoczelem robic cwiczenia z nr kwietniowego 5 cech zwyciezcy oraz smukly i sprawny pozniej dolozylem sobie trening komandosa znalezony tu na forum i tu mam pytanko czy warto je wykonywac? mysle ze tak... tylko niewiem jak czesto i czy mozna je laczyc zesoba... mialem mysl zeby wykonac je wszytskie jeden po drugim ...więcej

przez ~rogal12321,
    2009-05-11 16:54:39

CYTAT(adrian @ May 11 2009, 15:37 PM) witam zakaldam ten temat bo potzrebuje pomocy... jestem troche zielony w te klocki a chcialem troszke poprawic swoja sylwetke... i tu mam problem bo niewiem jakie cwiczenia :/ tzn z motywowalem sie i rozpoczelem robic cwiczenia z nr kwietniowego 5 cech zwyciezcy oraz smukly i sprawny pozniej dolozylem sobie trening komandosa znalezony tu na forum i tu mam pytanko czy warto je wykonywac? mysle ze tak... tylko niewiem jak czesto i czy mozna je laczyc zesoba... mialem ...więcej

przez ~dilu,
    2009-05-11 17:09:38

Najwazniejsze jest jaki cel chcesz osiagnac. Bo poprawienie sylwetki niewiele mi mowi. Chcesz poprawic sylwetke poprzez stracenie na wadze i wyrzezbienie tego co pozostanie, a moze chcesz jeszcze nabrac troche masy i ja wyrzezbic, czy moze chcesz zostawic u siebie taka wage jaka masz i po prostu nabrac troche rzezby?

przez ~kaczuch,
    2009-05-11 18:10:30