REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Błahe pytania
  • avatar zgłoś
    przez ~PizgPierdut,
    2014-12-10 17:06:20

    Hej ho, ogólnie to 3miechy temu zacząłem tak porządnie ćwiczyć na siłowni, 5-7 razy na tydzień, po 1h-3h na \"sesje\".   Mam 185cm wzrostu, 65kg, no i 17lat. Pytanie które mnie nurtuje, czy znacie jakieś zupełnie \"najważniejsze\" ćwiczenia które dadzą największe efekty? Na razie ćwicze na sucho, zmienić to? Kiedy? Co wybrać? Za każdą odpowiedź wielkie dzięki  B)

  • avatar zgłoś
    przez ~jazzman,
    2014-12-10 18:28:40

    Pompki, podciąganie, przysiady. Temat do zamknięcia. PS: 5-7 razy 1-3h? Co ty robisz tyle na siłowni?

  • avatar zgłoś
    przez ~LilPeneros,
    2014-12-10 18:32:01

    5 - 7 razy w tygodniu, po 1 - 3 h ? Długości Twoich treningów i ich częstotliwości nie powstydziłby się niejeden zawodowy kulturysta. Jako początkujący powinieneś wykonywać program ACT, a następnie FBW i to nie 5 - 7 razy w tygodniu lecz 3 razy w tygodniu, co drugi dzień.Więcej w przypadku początkujących wcale nie znaczy lepiej.

  • avatar zgłoś
    przez ~PizgPierdut,
    2014-12-11 18:15:27

    Pompki, podciąganie, przysiady. Temat do zamknięcia. PS: 5-7 razy 1-3h? Co ty robisz tyle na siłowni?Głównie hantle, gdy już ręce padają to czas na nogi i tak na zmianę.Trochę wolnego czasu mam więc korzystam :) Jeszcze potrzebowałbym bym odpowiedzi co do suplementów itd.  Jako początkujący powinieneś wykonywać program ACT, a następnie FBW i to nie 5 - 7 razy w tygodniu lecz 3 razy w tygodniu, co drugi dzień.Więcej w przypadku początkujących wcale nie znaczy lepiej. Lecz jednak widzę spore efekty po tej ilości treningu.

  • avatar zgłoś
    przez ~JÄ?drzejKopyto,
    2014-12-14 17:45:05

    Suplementy są uzupełnieniem diety. Jeśli pytasz o białka/węglowodany/gainery (połączenie białek i węglowodanów), to najpierw musisz wiedzieć ile czego jesz, potem możesz rozważyć taką opcję, choć moim zdaniem schodzenie na łatwiznę już na samym początku nie wróży niczego dobrego.Kreatynę możesz stosować, bcaa w porach okołotreningowych - reszty suplementów nie widzę sensu. Zadbaj też o witaminy i minerały. 

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA