REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

brzuch
  • avatar zgłoś
    przez ~lep1,
    2009-02-22 21:59:49

    makaron , ryż poczytaj ten temat co Luki dał

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-02-22 22:00:58

    1.Skłony w leżeniu głową w dół(ławka) 2.Scyzoryki 3.Unoszenie nóg w leżeniu na ławce skośnej 4.Brzuszki na podłodze(bez skrętów) 5.Spinanie/unoszenie kolan w leżeniu płasko+ 6.W staniu skłony boczne z hantlami w rękuSerii i powtórzeń Ci nie rozpisałem,bo najlepiej jak sam to sobie rozpiszesz. Nie wiem czy będziesz je wykonywał obwodami czy z podziałem,ale możesz zrobić tak:I tydzien1 dzien - seria2 dzien - obwód 3 dzien - seria2 tydzien1. dzien obwód2. dzien seria3. dzien obwódA potem już sam powinieneś wiedzieć...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~bosky88,
    2009-02-22 22:03:08

    dzieki <spoko>

  • avatar zgłoś
    przez ~lep1,
    2009-02-22 22:06:22

    na drugiej stronie masz w tabeli co i jak : )i jeszcze jeden taki artykuł widziałem co na zielono było napisane źródła białka itd ale nie mogę znaleźćedit; i tu też druga strona na prawdę wystarczy tylko poczytać

  • avatar zgłoś
    przez ~luki,
    2009-02-22 22:41:08

    Co do makaronu i ryzu tez uwazaj. Np. ryz jest pakowany w torebkach po 100g, a tyle moim zdaniem moga jesc prawdziwi kulturysci. Toby Rowland np. tego nie je. Ja sporadycznie i umiarkowanie. Np. przed treningiem jem jajecznice z mieszanka platkow pszennych i owsianych + suszone owoce. Po treningu pije shake'a : serwatka + platki + suszone owoce + czasami jakies warzywo lub swiezy owoc wrzuce. Do obiadu czasem zjem ciemne pieczywo(dni treningowe lub aktywne fizycznie). Dla jasnosci powiem, ze jestem anty w stosunku do calkowitego ograniczenia weglowodanow. Wazne by robic to z glowa. Luki

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-02-22 22:57:05

    \'*Luki*\' napisał(-a):Co do makaronu i ryzu tez uwazaj. Np. ryz jest pakowany w torebkach po 100g, a tyle moim zdaniem moga jesc prawdziwi kulturysci. Toby Rowland np. tego nie je. Ja sporadycznie i umiarkowanie. Np. przed treningiem jem jajecznice z mieszanka platkow pszennych i owsianych + suszone owoce. Po treningu pije shake'a : serwatka + platki + suszone owoce + czasami jakies warzywo lub swiezy owoc wrzuce. Do obiadu czasem zjem ciemne pieczywo(dni treningowe lub aktywne fizycznie). Dla jasnosci powi...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~wielkiec,
    2009-02-23 07:56:13

    abs8 polecam bo sam stosowałem, efekt u mnie było widać po 2 miesiacach.Oczywiscie efekt w postaci kaloryfera.[yt]aR6-SDmdHbc[/yt]

  • avatar zgłoś
    przez ~c00o,
    2009-02-23 11:30:27

    a ja od jakiegos czasu stosuje 6 Weidera

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-02-23 13:18:59

    abs8 jest jak a6w tylko cięższe i bardziej ogoólnorozwojowe,ale i tak wg. mnie głowny nacisk kładzie na rzeźbę i na spalanie tkanki tłuszczowej.Bosy potrzebuje ćwiczeń,które zbudują jego ABS a nie odkryją. Jak skończy mój plan czy jakiś inny masowy może pobawić się w abs8 na dorzeźbienie,ale teraz proponowałbym mu trening masowy. Pozdro

  • avatar zgłoś
    przez ~jaras,
    2009-02-23 22:50:51

    Mój sposób na odkrycie mięśni brzucha: aeroby 60% max tętna dwa razy dziennie po około 40 - 50 min. Do tego po południu trening siłowy - wg uznania obwodówka lub dzielony, 3 - 4 razy w tgodniu.dieta - pełno tego w necie. Każdy reaguje inaczej i trzeba poeksperymentowac. Sporo porad jest w MH.konsekwencja - zawsze robic to, co się zaplanowało i się nie opieprzac, zarówno w diecie jak i w treningu.Moje efekty - 7 cm mniej w pasie w ciągu niecałych dwóch miesięcy. I jeszcze jedno - nie patrzcie na wagę tylko na obw...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 14
STRONA 2 z 14
REKLAMA