REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Trening siłowy w domowych warunkach - film
  • avatar zgłoś
    przez ~czorcia7,
    2012-01-31 09:49:30

    [yt]rTsnfm7f-UE[/yt][yt]pfbFMJLKrj8[/yt]Zapraszam na mój blog

  • avatar zgłoś
    przez ~detoks,
    2012-01-31 12:58:36

    \'mocni\' napisał(-a):Pamiętajcie, aby zawsze poprzedzić trening odpowiednią rozgrzewką i rozciąganiem mięśni.Taa...

  • avatar zgłoś
    przez ~czorcia7,
    2012-01-31 18:23:46

    No taa...

  • avatar zgłoś
    przez ~korniszon13,
    2012-01-31 19:22:42

    witam poniewaz spelniam owe warunki domowe (oprocz ekspandera) czy moglbys rozpisac mi trzydniowy cykl treningowy ?jakie grupy miesniowe laczyc w danym dniu ilosc serii , powtorzen?pozdrawiam i z gory dziekuje

  • avatar zgłoś
    przez ~czorcia7,
    2012-02-01 08:29:39

    Przeczytaj dokładnie to co wyżej napisałem - masz tam wszystkie wskazówki jak taki plan sobie ułożyc.Jak cos sklecisz to wtedy wrzuć - sprawdzę i ewentualnie coś podpowiem

  • avatar zgłoś
    przez ~korniszon13,
    2012-02-01 18:30:10

    1. dzien 4x10 pompek , 4x10 pompek nogi w gorze, 4x4 drazek wasko dlonie, 4x5 hantelka stojac2. dzien 4x5 pompki wasko dlonie, 4x10 cwiczenie z twojego filmu czas ok 1:50, dwa cwiczenia 4x5 barki czas na filmie 3:30 zamiast ekspandera hantle3. dzien 4x4 drazek szeroki nachwyt glowa przed drazkiem, 4x4 -II-glowa za drazkiem, 4x10 brzuszki, nozyce do bolu czy mozna robic pompki dodatkowo w kazdy dzien treningu, zmieniajac ustawienia rak, nog?czy mozna dana partie miesniowa cwiczyc kilka razy w tyg zmieniajac technike?

  • avatar zgłoś
    przez ~czorcia7,
    2012-02-01 20:39:15

    Jakiś taki chaos masz w tym planie...Jeśli chcesz robić wszystkie partie mięśniowe na jednym treningu to wybierasz po jednym ćwiczeniu i jedziesz (ilośc serii i powtórzeń masz wyżej). Na każdym treningu możesz dawać inne ćwiczenia.Jeśli chcesz ćwiczyć kilka razy w tygodniu to możesz wybrac jakąś z poniższych opcji (3 dni treningowe).Opcja nr 1Poniedziałek:Klata + biceps + przedramięŚroda:Plecy + triceps + brzuchPiątek:Nogi + barkiOpcja nr 2Poniedziałek:Nogi + tricepsŚroda:Klata + biceps + przedramięPiątek:Plecy ...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~korniszon13,
    2012-02-02 13:29:54

    dzieki wielkie teraz juz tylko wytrwalosc potrzebna powodzenia.

  • avatar zgłoś
    przez ~sk1612,
    2012-02-02 16:32:11

    \'mocni\' napisał(-a):Jakiś taki chaos masz w tym planie...Jeśli chcesz robić wszystkie partie mięśniowe na jednym treningu to wybierasz po jednym ćwiczeniu i jedziesz (ilośc serii i powtórzeń masz wyżej). Na każdym treningu możesz dawać inne ćwiczenia.Jeśli chcesz ćwiczyć kilka razy w tygodniu to możesz wybrac jakąś z poniższych opcji (3 dni treningowe).Opcja nr 1Poniedziałek:Klata + biceps + przedramięŚroda:Plecy + triceps + brzuchPiątek:Nogi + barkiOpcja nr 2Poniedziałek:Nogi + tricepsŚroda:Klata + biceps + p...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~detoks,
    2012-02-02 19:37:22

    Aż żem się pokusił i obejrzał pierwszy film zatytułowany "Trening siłowy w domowych warunkach". Po tym co zobaczyłem drugiego wolę nie oglądać.\'sjk\' napisał(-a):Dzięki za Twój wpis oraz filmy, super ciekawy materiał, szczególnie dla osób takich jak ja tzn. nowicjuszy. Widzę, że masz dużą wiedzę w tym temacie(...)Zatem pytam się, czy to ma być ponury żart? Czy to forum czytelników magazynu Men's Health czy Shrek Health?Nie chcę być okrutny, ale ten teatrzyk aż się prosi o skomentowanie, bo mam nie...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3
STRONA 1 z 3
REKLAMA