REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Trening na wyskok z użyciem sztangi
  • avatar zgłoś
    przez ~Woweed,
    2012-12-26 14:03:49

    Witam,chciałby prosić kogoś doświadczonego o ułożenie planu treningowego mającego na celu zwiększenie wyskoku. Mam 177cm wzrostu, 67kg i wyskok na +/- 3.05, robiłem różne ćwiczenia z dużą ilością powtórzeń (kangaroohops, air alert, itd.). Do dyspozycji mam sztangę 46kg i hantelki po 10kg.Pozdrawiam.

  • avatar zgłoś
    przez ~shyguy,
    2012-12-26 23:09:14

    jedynie MVP daruj sobie air alerty chyba że chcesz radość z gry zamienić na ból kolan w wieku ok 20 lat

  • avatar zgłoś
    przez ~Woweed,
    2012-12-27 10:45:20

    mógłbyś mi podesłać w pliku ten trening albo go napisać tutaj na forum, szukam i szukam go, nie mogę znaleźć

  • avatar zgłoś
    przez ~CzyDe,
    2012-12-29 00:09:16

    Też mnie interesuje co to za trening, nigdzie nie znalazłem.46kg to trochę mało obciążenia na standardowy trening wyskoku, tzn. do mocy wystarczy może ale siły nijak na tym nie zrobisz, a jedno bez drugiego nie ma sensu ;p

  • avatar zgłoś
    przez ~Woweed,
    2012-12-29 10:10:47

    ja rozumiem, ale szczerze mówiąc z treningiem na wyskok przy użyciu obciążenia jestem totalnym amatorem, robię to pierwszy raz i chciałbym chociaż potrenować technikę na tych 46kg, chociaż myślę, że z siłą też dramatu nie będzie

  • avatar zgłoś
    przez ~raziuu,
    2012-12-29 11:51:10

    Samym treningiem na wyskok nie poprawisz go jakoś znacznie. Wiem po sobie, ba powiedziałbym nawet, że trening na wyskok to jest nic. Ja żadnego treningu na wyskok nie robiłem a z miejsca skakałem mniej-więcej tyle co ty.Musisz mieć silne i sprężyste nogi (całe- łydki, dwu-czworogłowy, i pośladki), silne plecy i brzuch. To serio pomaga, chyba, że to już masz w miarę obcykane to wtedy może zamiast jakiś treningów rób dynamiczne przysiady (du.a do samej ziemi, i jak najszybciej się podnieść, nawet z lekkim wyskokie...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Woweed,
    2012-12-29 15:52:02

    'RaziuU' napisał(-a):Samym treningiem na wyskok nie poprawisz go jakoś znacznie. Wiem po sobie, ba powiedziałbym nawet, że trening na wyskok to jest nic. Ja żadnego treningu na wyskok nie robiłem a z miejsca skakałem mniej-więcej tyle co ty.Musisz mieć silne i sprężyste nogi (całe- łydki, dwu-czworogłowy, i pośladki), silne plecy i brzuch. To serio pomaga, chyba, że to już masz w miarę obcykane to wtedy może zamiast jakiś treningów rób dynamiczne przysiady (du.a do samej ziemi, i jak najszybciej się podn...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~raziuu,
    2012-12-29 16:48:46

    'Woweed' napisał(-a):nie powiesz mi chyba, że od siedzenia na d**** będę wyżej skakał może jesteś wyższy, może więcej grasz, ale mi jest potrzebna typowa siłówka na nogi i o to tutaj właśnie proszęNie, nie powiem Ci tego, bo mam +/- tyle wzrostu co Ty, nie gram więcej (nie wiem ile grasz, ale ja gram bardzo mało, więc tak z domysłu), od siedzenia można co najwyżej wygnieść fotel, a ćwiczenia na siłę nóg (i ogółem pod wyskok) podałem Ci w poście wyżej, teraz tylko musisz to pod wszelkie możliwości(organi...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Woweed,
    2012-12-29 21:10:32

    wybacz, nieogarnięty jestem, dzięki bardzo

  • avatar zgłoś
    przez ~lennypaszek,
    2013-01-04 13:24:40

    hm... Przed treningiem nóg zalecam Ci porządne rozciąganie. Jak mięśnie będą rozciągnięte to będziesz miał większy efekt treningu. Mój dawny trener kiedyś pakował nam w plecak obciążenia i na treningu skakaliśmy z nimi do bloku pod siatką. Na początku było ciężko, ale efekt był dość dobry. do tego dołożył bym skakanie przez płotki i sztangę. tylko sztangę z obciążeniem około 60 kg.

  • ODPOWIEDZ +
STRONA 1 z 2
REKLAMA