REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Trening Aerobowy
  • avatar zgłoś
    przez ~donJAZYResko,
    2011-01-09 19:34:52

    Jest to dość intensywna forma Aerobów. Nie polecam nikomu z nadwagą i brakiem kondycji...Założenia:- Wykonywać 3x w tygodniu (najlepiej rano na czczo)- Te 4 ćwiczenia z filmu wykonuje się przez 30 sekund, bez odpoczynku podczas przejścia do następnego ćwiczenia (to jest jeden obwód).- Obwód powtarzamy 3-4 razy, nie więcej - zajmie nam to max. 15 minut- Między obwodami robimy minutową przerwę (nie siadamy / nie pijemy)- Bardziej doświadczeni po ukończeniu treningu mogą zrobić dodatkowe Aero typu skakanka, rowerek...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Duriv,
    2011-01-10 00:59:22

    Trenując na czczo masz gorszy rezultat. Organizm co prawda - ciągnie energię z zapasów tłuszczu - ale dużo ciężej jest go rozruszać, przez co osiągasz gorsze rezultaty.Moim zdaniem lepiej wrzucić na ruszt jakiś jogurt niskotłuszczowy lub płatki owsiane (błyskawiczne, lub kupca - coś na ząb, polecam) przed aerobami, a po aerobach konkretne śniadanie.Pozdrawiam,Duriv

  • avatar zgłoś
    przez ~xavi,
    2011-01-10 08:27:23

    \'donJAZYResko\' napisał(-a):Jest to dość intensywna forma Aerobów. Nie polecam nikomu z nadwagą i brakiem kondycji...Założenia:- Wykonywać 3x w tygodniu (najlepiej rano na czczo)- Te 4 ćwiczenia z filmu wykonuje się przez 30 sekund, bez odpoczynku podczas przejścia do następnego ćwiczenia (to jest jeden obwód).- Obwód powtarzamy 3-4 razy, nie więcej - zajmie nam to max. 15 minut- Między obwodami robimy minutową przerwę (nie siadamy / nie pijemy)- Bardziej doświadczeni po ukończeniu treningu mogą zrobić dodatkow...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~bijuu,
    2011-01-10 08:28:39

    Dodałem do ulubionych , przyda się na pewno jak wyzdrowieję . ZDr

  • avatar zgłoś
    przez ~donJAZYResko,
    2011-01-10 10:37:34

    \'Duriv\' napisał(-a):Trenując na czczo masz gorszy rezultat. Organizm co prawda - ciągnie energię z zapasów tłuszczu - ale dużo ciężej jest go rozruszać, przez co osiągasz gorsze rezultaty.Moim zdaniem lepiej wrzucić na ruszt jakiś jogurt niskotłuszczowy lub płatki owsiane (błyskawiczne, lub kupca - coś na ząb, polecam) przed aerobami, a po aerobach konkretne śniadanie.Pozdrawiam,DurivNikomu nie polecam brać przykładu z tego co kolega wypisał... A szczególnie o Jogurcie, a jeszcze bardziej o Płatkach (Błyskawic...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~xavi,
    2011-01-10 10:43:22

    \'donJAZYResko\' napisał(-a):Nikomu nie polecam brać przykładu z tego co kolega wypisał... A szczególnie o Jogurcie, a jeszcze bardziej o Płatkach (Błyskawicznych!).Masz jeszcze Bonusa:Mały łyk nie zaszkodzi, żeby tylko zwilżyć gardło... Chodzi o to, że jak będziesz wypijał dużo wody, to będziesz odczuwał dyskomfort.Ok. Myślałem, że jakieś szczególne przeciwwskazania. Rzeczywiście z brzuchem pełnym wody ciężko skakać.

  • avatar zgłoś
    przez ~hustla,
    2011-01-10 10:58:18

    donJAZYResko: Ćwiczyłem aeroby na czczo i jakieś 1,5h po śniadaniu. Obserwacje:Na czczo:-szybciej chudniesz-jest ciężej-łatwiej o kontuzje-odczuwasz prze ogromny głud1,5h po śnidaniu:-trudniej o utrate tkanki tłuszczowej-sam trening nie jest tak męczący-jestes rozbudzony wiec nie jestes tak podatny na kontuzje-glud nie doskwieraWnioski wyciąga każdy sam dla siebie.

  • avatar zgłoś
    przez ~szwircu,
    2011-01-10 11:05:11

    Klasyczne aeroby najlepiej jechać na czczo - na pobudzenie kawka, zresztą wątpię by można nabawić się poważnej kontuzji przy aerobach, które co do zasady nie są dużym obciążeniem treningowym. Osobiście zdecydowanie bardziej skłaniam się do interwałów 15-20 minut (z tym, że interwały już nie na czczo) - po prostu nie mam czasu ani chęci jak co niektórzy na robienie nawet 2 sesji aerobów dziennie po 45 minut.

  • avatar zgłoś
    przez ~hustla,
    2011-01-10 11:12:35

    Adam: Tu nie chodzi o obciążanie stawów i wymagania silowe, chodzi o to, że po przebudzeniu masz gorszą kordynacje i poczucie równowagi, co przy bieganiu może spowodować zwichnięcie kostki itd. 

  • avatar zgłoś
    przez ~donJAZYResko,
    2011-01-10 11:38:24

    Hustla, zależy na jakiej diecie jesteś. Ja byłem i jestem na węglowodanach o niskim ig na noc... Rano jak wstajesz nie masz aż takiego turbo ssania. Jesteś bardziej wypoczęty itp...Michał Karmowski:Witam za namowa modow zakladam temat i krotko opisze o co chodzi z tymi weglami na noc, zwolennicy spozywania posilkow bialkowych na noc zarzucaja ze jedzenie wegli przed snem przyczynia sie do gromadzenia tkanki tluszczowej i dowodza ze spozywanie bialka przed snem chroni organizm przed katabolizmem. ODMIENNE PODEJSC...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 11
STRONA 1 z 11
REKLAMA