REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Super Dunks 3
  • avatar zgłoś
    przez ~kazik145,
    2012-12-17 21:39:37

    Witam,Od pewnego czasu zamierzam rozpocząć trening na wyskok Super Dunks 3.Mam na celu poprawienie swojej skoczności, ponieważ uwielbiam grac w koszykówkę rozpocząć taki trening w tym wieku.Dużo słyszałem o tym, że jest to bardzo ci[size=1]ężki program, ale chciałbym spróbować. Chciałbym też zapytać czy nie byłby lepszy program JUMPSOLES. Przeczytałem, że podobno dzi[size=1]ęki niemu ma si[size=1]ę jeszcze wi[size=1]ększą skoczność, niż Super Dunks 3.Słyszałem także, że stosuje si[size=1]ę tam ci[size=1]ężarki n...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~CzyDe,
    2012-12-18 00:13:44

    SD3 i inne takie programy bazujące na tysiącach ćwierćskoków są dobre, ale na rozrycie kolan. No chyba, że jesteś koszykarzem NCAA na których podobno było to testowane.Jeśli chodzi o wyskok to trzeba pracować nad siłą i szybkością, czyli siłownia (nie tylko nogi) i jakaś forma plyometryki, na początku lekka, jakieś sprinty, skipy itd, z cięższą plyo należy poczekać do odpowiednich osiągów siłowych.

  • avatar zgłoś
    przez ~BonTon,
    2012-12-21 12:29:58

    raczej w tym wieku unikać wielkich obciążeń. Nie musisz obciążać strasznie organizmu, żeby wyskok poprawić

  • avatar zgłoś
    przez ~SzK,
    2012-12-31 11:11:19

    Kolega CzyDe wkazał na plyometryke. Z tego co widzę trening Jumpsoles na takim właśnie treningu bazuje. Trening plyometryczny jest w dużej mierze uzależniony m.in. od wieku biologicznego zawodnika, poziomu rozwoju fizycznego, a także od jego doświadczenia. Osoby młodsze (14,15 lat) także mogą go wykonywać, ale z odpowiednio niskim obciążeniem, ustalonym przez doświadczonego trenera. Jak widzisz lepiej samemu za taki trening się nie brać, a w szczególności w Twoim wieku.

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA