[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Robię sobie trening
  • avatar zgłoś
    przez ~ziemmowit,
    2010-04-26 11:05:45

    Zaczynam podejście do kolejnego cyklu masowego. Jestem po około 5 tygodniach poprzedniego cyklu.Chciałbym zrobić dość intensywny trening i osiągnąć w nim maksymalnie duży wzrost masy mięśniowej, a na delikatną redukcję tłuszczu bym się nie obraził. Założenie treningu to 3 razy w tygodniu siłka, raz(może dwa) w tygodniu jakiś aerob piłka nożna lub bieganie.Moje pytania tyczą się głównie rozplanowania treningu. Biorą się głównie z tego, że różnie można wyczytać w internecie.Po pierwsze, lepiej mieć dwa zestawy ćwi...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~hustla,
    2010-04-26 11:25:07

    ziemmowit:  Jak robisz masę tpo nie licz na nawet minimalny spadek tłuszczu. Efekty są raczej odwrotne przy nabieraniu mięśni. Co do interwałów czy aerobów to ich występownaie na masówce to zależy od twojego organizmu, czy to nie za dużo. W ogóle widzę, że trudno Ci się zdecydować i masz mętlik w głowie, ale będe brutalny, bo odpowiedź na pytania ile powtórzeń, czy piramidą ile jeść to nikt Ci nie pomorze. To jest każdej osoby indywidualna sprawa, trzeba testowac i eksperymentować by wiedzieć czego oczekuje twój orgaznizm. 

  • avatar zgłoś
    przez ~ziemmowit,
    2010-04-26 12:04:59

    Mętliku nie mam, może źle się wyraziłem.Priorytety wg kolejności: Masa, siła, redukcja tłuszczu. Jeśli z tym 3im się nie uda w tym cyklu to cóż, życie. Mam zbyt szczupłą sylwetkę by najpierw redukować, a potem budować masę, więc kolejność ma być właśnie taka. Po tym, albo po następnym cyklu zrobię sobie cykl aerobowy na redukcje. Buduję formę na lato 2011, więc mam czas Jeśli chodzi o bieganie, to powiem tobie, że nie spodziewam się, żeby pół godzinny bieg 2 razy w tygodniu aż tak mi palił mięso - w ogóle kiedy ...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~szwircu,
    2010-04-26 13:01:59

    Dobrze, że masz tyle pytań - to znaczy, że sporo starasz się dowiedzieć. Moim zdaniem powinieneś opracować plan w oparciu o podstawowe ćwiczenia wielostawowe bo na nich najlepiej poznasz reakcje swojego organizmu. Co do przerw, stosowania progresji itp. to jest kwestia indywidualna, którą z czasem po prostu wyczujesz. Ja osobiście wolę po dobrej rozgrzewce zaczynać od większych ciężarów, a kończyć na mniejszych. Tylko nie pokuś się o kopiowanie gotowych planów zawodowców Pozdrawiam!

  • avatar zgłoś
    przez ~pitagoras2,
    2010-04-26 15:23:27

    To, czy będziesz ćwiczył 2 lub 3 razy w tygodniu również zależy od Ciebie. Dobrzeby było, gdybyś poświęcił na trening trzy dni.. Ale jeśli tak zrobisz, możesz nie doczekać się wymarzonych rezultatów. Sam miałem z tym problem. Otóż poświęciłem 3 dni na trening masowy, jednak mój organizm nie nadąrzał się regenerować. Odpuściłem sobie jeden trening i od razu ( no może nie po 1 wizycie na siłowini) było lepiej;) Jednakże na sam początek radziłbym 3 treningi.. Jeśli będzie za dużo, zmniejsz to dwóch;)

  • avatar zgłoś
    przez ~ziemmowit,
    2010-04-26 15:51:10

    3 treningi zdaje się być dla mnie dobrą wartością. A zaryzykuję twierdzenie, że lekki jogging w dniach pomiędzy dobrze na mnie wpływa. Dokrwi mięśnie, likwiduje zakwasy, lepiej mi się śpi. Poza tym idzie lato i pyłki i muszę dbać o płuca(astma).Natomiast wydaje mi się, że źle zrozumiałeś moje pytanie. Załóżmy, że mam zestaw ćwiczeń i teraz muszę go podzielić - podzielić go na trzy treningi i wtedy:W środę trening A, w piątek trening B, w niedziele trening C, lub podzielić go na 2 treningi i wtedy:W środę A, w pi...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~pitagoras2,
    2010-04-26 18:54:43

    Testuj na sobie.. Innej drogi nie ma aby wiedzieć co jest odpowiednie i przyswajalne dla Twojego organizmu.

  • avatar zgłoś
    przez ~ziemmowit,
    2010-04-28 12:10:34

    Zdecydowałem się tym razem porwać na Trening na Super masę i Super siłę by Arnold S.. Zawsze robiłem Splity, teraz będzie FBW.1. Przysiad.2. Wyciskanie na ławce.3. Wyciskanie na ławce skośnej.4. Podciąganie na drążku szerokim uchwytem.5. Wiosłowanie w opadzie.6. Wyciskanie sztangi zza karku.7. Uginanie ramion ze sztangą.8. Wyciskanie francuskie (na triceps) w leżeniu.9. Martwy ciąg.10. Wspięcia na palce.Co do martwego ciągu, wiosłowania, przysiadu, to na początku przez pierwszy tydzień, baaardzo spokojnie. Nie m...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~hacker,
    2010-04-28 13:47:29

    Wielu ludzi mówi mi że jeżeli chce przybrać masę to muszę przestać biegać. Lubie wieczorem sobie strzelić 10km

  • avatar zgłoś
    przez ~ziemmowit,
    2010-04-29 10:41:34

    No dla mnie też to jest problem. Raz w tygodniu na pewno nie odpuszczę i pobiegnę, czy częściej, zobaczę w zależności od stanu organizmu. Pamiętam, że jak pierwszy raz trafiłem na siłkę to co drugi dzień dźwigałem, co drugi biegałem, a mięśnie rosły.

  • ODPOWIEDZ +
STRONA 1 z 2
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij