REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Rada od eksperta
    przez ~silver,
    2009-12-23 12:06:17

Witam wszystkich!Piszę do was juz po raz drugi z małą prośbą. Jestem czytelnikiem MH od pół roku ale mniejsza o to.Skończyłem właśnie teraz pierwszy minicykl na mase (który sypadł średnio). Robie jakies 2tygodnie przerwy na regeneracje i od nowego roku chciałem pojechać nowym planem ale tu mam mały problem bo nie wiem jaki by teraz zrobić. Obecnie skończyłem splita (3 x w tygodniu). Jestem początkujący (staż 11 miesięcy w tym jakies 9 przemyślane) i młody (zaledwie 16,5 roku). Moim celem jest[u] ładna sylwet...więcej

przez ~jerzu,
    2009-12-23 12:20:39

ja mam również 16 lat i robię masę ciągle od września do maja a potem jak zobaczę że można z czegoś to będę robił rzeźbę ale nie sądzę na Twoim miejscu bym robił masę do tego maja a potem rzeźbę jeśli koniecznie chcesz jaką masz dietę i jaki zamierzasz mieć plan treningowy ?

przez ~silver,
    2009-12-23 12:35:00

Dieta- no na mase:P ogólnie to staram sie B/T/W 2/1/3,5troche słabo idzie wiec moze wegle do 4 dam choć nie chce zeby tłuszczu przychodziło....a co do rzeźby to chodzi mi o utrate tłuszczu- myśle ze ok 4% bf i bede zadowolony:D

przez ~jerzu,
    2009-12-23 12:37:38

węgle bym zostawił a tłuszcz moze 1.5 a co do bf przy rzeźbie to przy 9 jest super a jaki plan, chodzi mi o rozpisanie ćwiczeń itp

przez ~silver,
    2009-12-23 13:04:28

no właśnie zamieszczam ten wątek zeby zasięgnąć rady o trening...ostatnio robiłem splita 3 dni/week i właśnie nie wiem co teraz... trzeba mi jakiejś chociażby podpowiedzi bo ćwiczenia to sobie sam moge rozpisać

przez ~jerzu,
    2009-12-23 13:17:02