REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Rada od eksperta
  • avatar zgłoś
    przez ~silver,
    2009-12-23 12:06:17

    Witam wszystkich!Piszę do was juz po raz drugi z małą prośbą. Jestem czytelnikiem MH od pół roku ale mniejsza o to.Skończyłem właśnie teraz pierwszy minicykl na mase (który sypadł średnio). Robie jakies 2tygodnie przerwy na regeneracje i od nowego roku chciałem pojechać nowym planem ale tu mam mały problem bo nie wiem jaki by teraz zrobić. Obecnie skończyłem splita (3 x w tygodniu). Jestem początkujący (staż 11 miesięcy w tym jakies 9 przemyślane) i młody (zaledwie 16,5 roku). Moim celem jest[u] ładna sylwet...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~jerzu,
    2009-12-23 12:20:39

    ja mam również 16 lat i robię masę ciągle od września do maja a potem jak zobaczę że można z czegoś to będę robił rzeźbę ale nie sądzę na Twoim miejscu bym robił masę do tego maja a potem rzeźbę jeśli koniecznie chcesz jaką masz dietę i jaki zamierzasz mieć plan treningowy ?

  • avatar zgłoś
    przez ~silver,
    2009-12-23 12:35:00

    Dieta- no na mase:P ogólnie to staram sie B/T/W 2/1/3,5troche słabo idzie wiec moze wegle do 4 dam choć nie chce zeby tłuszczu przychodziło....a co do rzeźby to chodzi mi o utrate tłuszczu- myśle ze ok 4% bf i bede zadowolony:D

  • avatar zgłoś
    przez ~jerzu,
    2009-12-23 12:37:38

    węgle bym zostawił a tłuszcz moze 1.5 a co do bf przy rzeźbie to przy 9 jest super a jaki plan, chodzi mi o rozpisanie ćwiczeń itp

  • avatar zgłoś
    przez ~silver,
    2009-12-23 13:04:28

    no właśnie zamieszczam ten wątek zeby zasięgnąć rady o trening...ostatnio robiłem splita 3 dni/week i właśnie nie wiem co teraz... trzeba mi jakiejś chociażby podpowiedzi bo ćwiczenia to sobie sam moge rozpisać

  • avatar zgłoś
    przez ~jerzu,
    2009-12-23 13:17:02

    Jeśli chodzi o trening na masę to możesz np rozpisać trening na 3 dni, taki wydaje mi się najlepszy pomiędzy dniami robisz min 1 dzień przerwy.na każdym treningu robisz mięśnie brzuch.dni treningowe możesz rozpisać tak :dzień A klata tricepsdzień B plecy bicepsdzień C nogi baryćwiczenia dobierz sam bo mi nie będę za Ciebie wszystkiego robił ćwiczenia znajdziesz na stronie MH :i popatrz na plany treningowe innych użytkowników na forum

  • avatar zgłoś
    przez ~patero,
    2009-12-23 15:24:20

    \'Goku\' napisał(-a):Jeśli chodzi o trening na masę to możesz np rozpisać trening na 3 dni, taki wydaje mi się najlepszy pomiędzy dniami robisz min 1 dzień przerwy.na każdym treningu robisz mięśnie brzuch.dni treningowe możesz rozpisać tak :dzień A klata tricepsdzień B plecy bicepsdzień C nogi baryćwiczenia dobierz sam bo mi nie będę za Ciebie wszystkiego robił ćwiczenia znajdziesz na stronie MH :i popatrz na plany treningowe innych użytkowników na forum Ja połączyłbym barki z plecami, biceps z klatką, nogi i tr...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~bijuu,
    2009-12-23 15:24:25

    \'silver\' napisał(-a):ostatnio robiłem splita 3 dni/week i właśnie nie wiem co teraz... trzeba mi jakiejś chociażby podpowiedzi bo ćwiczenia to sobie sam moge rozpisaćJestem w trakcie "masowania" program treningowy robiłem na wzór Arnolda / i zasad Weidera . Same cwiczenia wielostawowe ... 1. Wyciskanie w leżeniu 2. Przysiad3. Martwy ciąg4. Wyciskanie sztangi stojąc5. Podciąganie sztangi w opadzie6. Wyciskanie zza karku7. Przenoszenie sztangi za głowę, w leżeniu8. Unoszenie przedramion ze sztangą9. Wy...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~jerzu,
    2009-12-23 17:22:46

    \'Patero\' napisał(-a):Ja połączyłbym barki z plecami, biceps z klatką, nogi i triceps. Nie warto obciążać 2 razy pleców, szczególnie że w tym wieku rośniesz. Ogólnie proponowałbym więcej drążka, niż np przysiadów ze sztangą, troche za wcześnie na takie ćwiczenia.Podczas robienia klatki pracują tricepsy(wyciskanie na ławce prostej, po kątem), więc można spowodować więcej mikrouszkodzeń dzięki którym przy odpowiedniej diecie bardzo szybko zaczną rosnąć mięśnie.Tak samo ma się sprawa do łączenia pleców z bicepsem,...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~silver,
    2009-12-23 19:50:46

    Dzięki za rady, ale nie bedzie to powodowało troche stagnacje??Ćwiczyłem dokładnie takim planem przez ostatnie dwa miesiące czyli I klata+tric II plecy+bic III nogi +barki a po treningu ABSII

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4
REKLAMA