REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Problem z klatką
    przez ~barthezz23,
    2009-09-18 00:20:12

Witam!Proszę o pomoc osoby, które mogą wnieść coś do tematu.Ćwiczę jakieś 2 lata i od 3 miesięcy mam zastój jeśli chodzi o rozrost klatki piersiowej oraz ciężarów, jakiejestem w stanie podnieść wyciskając leżąc. Staram się urozmaicać treningi,ale jakoś mito chyba nie wychodzi. Próbowałem używać kreatyny Treca ale bez rezultatów.Główne ćwiczenia które stosuję to:-wyciskanie w poziomie-wyciskanie w skosie-rozpiętki na poziomej i skośnej -wyciskanie sztangielek-bramaHelp...

przez ~figo87,
    2009-09-18 00:35:06

kreatyna to nie wszystko... jak często ćwiczysz klatke piersiowa? ?? stosujesz jakąś dietę? z tego jakie ćwiczenia wypisałeś to wszytsko powinno byc dobrze...

przez ~barthezz23,
    2009-09-18 06:57:29

Trenowałęm raz, poźniej 2 razy w tygodniu (na początek i koniec tygodnia). Diety nie stosuje, tzn. nie jem fast foodów i staram sie ograniczać słodycze.

przez ~Borys,
    2009-09-18 16:03:39

No właśnie.... dieta. Mięśnie rosną poza siłownią..Poza tym nic nie piszesz o technice... Próbowałeś już serii na zasadzie tzw. "zdejmowania" albo treningu typowo siłowego ?

przez ~barthezz23,
    2009-09-20 19:34:58

Próbowałem obu metod. Pierwsza jakoś nie moze mnie przekonac.Może podpowiedz przy treningu masowym od jakiej ilości powtórzeń zaczynać?

przez ~psyho89,
    2009-10-07 00:34:39

Ja myślę ze spróbuj albo zaczynać od dużych ciezarow i co serie zmniejszaj je ale zwiekszaj powtorzenia albo odwrotnie, zacznij od dosc solidnego i co serie dokladaj po pare kg i...gorące polecam robić serie łączone bez odpoczynku - pociśniesz klate jak trzeba. Zrób przykladowo standardowe wyciskanie w serii lączonej z rozpietkami i spieciami na wyciągach - boli? to dobrze. I urosnie.

przez ~barto555,
    2009-10-14 22:14:02