REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Pomoc przy doborze ćwiczeń
  • avatar zgłoś
    przez ~zibix,
    2014-04-10 22:50:56

    Witam. Domyślam się, że było mnóstwo podobnym pytań, ale nie mogłem się doszukać. Więc mogli byście mi pomóc ponieważ jestem dość świeży w doborze ćwiczeń, a chciałem sobie ułożyć trening plan i nie wiem jakie ćwiczenia łączyć ze sobą tak aby dobrze dopasować ćwiczenia dla każdej w niżej wymienionych partii mięśni:Naramienne,Triceps,Biceps,Naramienne,Klatki piersiowej,Proste brzucha,Skośne brzucha,Czworoboczne,Najszersze grzbietu,Równoległe,Dwugłowe uda,Czworogłowe uda,Łydki,Piszczelowe.Chciał bym jeszcze dodać,...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~CzyDe,
    2014-04-10 22:57:02

    Jak trenujesz MMA a nie chcesz zostać kulturystą to skup się na naturalnych ruchach angażujących jak najwięcej mięśni w ciele na raz (jak walczysz to nigdy nie używasz osobno bicepsu a osobno mięśni grzbietu etc,) całe ciało współpracuje, więc naśladuj to w swoich ćwiczeniach hint: google \"ćwiczenia złote\"

  • avatar zgłoś
    przez ~zibix,
    2014-04-10 23:07:39

    Dzięki, a polecasz ćwiczyć serie na zasadzie stacji, czy pojedynczo?

  • avatar zgłoś
    przez ~spider1300,
    2014-05-11 00:51:08

    Witam kolega ma racje jeżeli trenujesz sporty walki dobieramy cwiczenia złożone angażujące wiele partii. Pamiętaj ze w twoim przypadku ważna role odgrywają mięśnie głębokie których nie widać przed lustrem. Polecam treningi typu CROSSFIT jest to forma  treningu wszechstronnego. Masz pełen wachlarz ćwiczeń intensywności każdy taki trening można ułożyć pod swoje potrzeby.  

  • avatar zgłoś
    przez ~Marjanek,
    2014-05-11 09:27:57

    Stacje, stacje i jeszcze raz stacje. Podczas walki nie chodzi o to żeby przydzwonic raz konkretnie, wiekiem problemem dla wielu ludzi jest właśnie podczas walki wytrzymanie kondycyjne. Bo jeśli walczy się z dużo lepszym od siebie jedyna metoda jest zajechanie przeciwnika kondycyjnie

  • avatar zgłoś
    przez ~Rich,
    2014-05-12 20:56:34

    Wielostawowe obwodowo, stacjami dobra mysl wzmocni to twoja wytrzymalosc i sile a mysle ze nie usztywni.

  • avatar zgłoś
    przez ~pieszkkaaa,
    2014-05-14 16:30:04

    Ostatnio miałem podobny problem i zainwestowałem w indywidualnego trenera jakim jest bardzo dobry trenerdawid.pl posiada duże doświadczenie i umie pomagać innym.

  • avatar zgłoś
    przez ~PiterLex,
    2014-06-10 09:05:05

    Rozpocząłem trening przygotowany przez Bartka Macka Trenera CrossFit.Trening polega na zbudowaniu siły,wytrzymałości i zwinności.Tu znajdziesz kilka podstawowych ćwiczeń http://www.lorealparis.pl/mezczyzni/twoj-plan-treningowy.aspx?utm_source=Buzz%20Media&utm_medium=womm&utm_campaign=MenExpertTreningi Wziąłem się ostro do pracy bo startuję w Men Expert Survivar Race.

  • avatar zgłoś
    przez ~PiterLex,
    2014-06-10 09:11:32

    Startował może ktoś z was w czymś takim?

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA