[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Planu treningowy dla początkującego 40-latka?
  • avatar zgłoś
    przez ~sk1612,
    2010-10-04 19:58:51

    Witam Wszystkich jestem nowym użytkownikiem tegoż forum, dlatego proszę wszystkich doświadczonych o wyrozumiałość [za ewentualne wpadki/niedopatrzenia].Tak jak piszę w temacie mam 40-lat i zacząłem odczuwać potrzebę poprawy siły, muskulatury oraz ogólnej sprawności fizycznej. Mam siedzącą i absorbująca pracę, która pochłania wiele z mojego wolnego czasu. W ostatnim czasie zauważyłem spadek siły i sprawności fizycznej. Proszę więc Was o pomoc w ułożeniu programu treningowego dla początkującej osoby w moim wieku. ...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Borys,
    2010-10-04 20:18:29

    Witam. Proponuję najpierw lekturę artykułów dostępnych na stronie głównej & tematów stworzonych przez forumowiczów & pkt. 6 'Zasad forum'. Dla planów służy oddzielny watek, jednak trzeba najpierw przygotować zarys swojego planu do oceny, poza swoimi parametrami, celem i innymi szczegółami. Przydałby się do tego drążek i skakanka.Polecam zapoznać się z przykładowymi tematami:http://www.menshealth.pl/forum/index.php?showtopic=1394http://www.menshealth.pl/forum/index.php?showtopic=877http://www.menshealth.pl/forum/index.php?showtopic=1131

  • avatar zgłoś
    przez ~marcino909,
    2010-10-05 11:27:41

    Także proponuję co kolega powyżej. Od siebie mogę polecić metodę Oliviera Lafaya. Wszystko jest w książce pt: " Trening siłowy bez sprzętu". Nie będą Panu potrzebne ani ekspander ani hantle(tylko troszkę miejsca w domu) a efekty są naprawdę ciekawe. Treningi dzielą się na 13 etapów zależnie od zaawansowania osoby trenującej. Naprawdę dobra droga do poszerzania muskulatury, gibkości oraz siły. Książka jest wynikiem 15 lat jego doświadczenia i kosztuje 35zł w epiku, lecz formę elektroniczną także można znaleźć.

  • avatar zgłoś
    przez ~sk1612,
    2010-10-05 17:51:53

    CYTAT(Borys @ 04-10-2010, 20:18) Witam. Proponuję najpierw lekturę artykułów dostępnych na stronie głównej & tematów stworzonych przez forumowiczów & pkt. 6 'Zasad forum'. Dla planów służy oddzielny watek, jednak trzeba najpierw przygotować zarys swojego planu do oceny, poza swoimi parametrami, celem i innymi szczegółami. Przydałby się do tego drążek i skakanka.Polecam zapoznać się z przykładowymi tematami:http://www.menshealth.pl/forum/index.php?showtopic=1394http://www.menshe...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~sk1612,
    2010-10-06 21:56:30

    Panowie czy ktoś pomoże początkującemu 40-latkowi ułożyć plan treningowy? Może w oparciu o plan z wrześniowego MH str. 92-93[ćwiczenia wielostawowe i praktycznie bez sprzętu mam z dawnych lat hantle i ekspander], proszę o wsparcie merytoryczne i pomóc w ułożeniu planu, który poprawi moją nadwątloną siłę, muskulaturę, wytrzymałość i ogólną sprawność. Albo wskaże gdzie szukać pomocy?Z góry dziękuje i pozdrawiam sjk

  • avatar zgłoś
    przez ~czytacz,
    2010-10-06 22:08:30

    Nie tolerujemy tu leni Sprobuj cos na wlasna reke wymyslic, ustalajac ile razy w tygodniu chcesz cwiczyc, co chcesz osiagnac, ile czasu mozessz poswieci na trening, jakim sprzetem dysponujesz itd. Krotko mowiac, na poczatek uloz sobie program treningowy, a ekipa z forum pomoze Ci go udoskonalic. A moze nie bedzie trzeba, bo sobie sam swietnie poradzisz? Informacji na forum i stronie masz mnostwo...

  • avatar zgłoś
    przez ~ziemmowit,
    2010-10-07 15:24:36

    I przede wszystkim zacznij od tego, że każdy wysiłek jest lepszy od jego braku. Nie musisz zaraz mieć planu, który pozwoli Ci wycisnąć z siebie 105%. Z twojego opisu wynika, że nawet pompki co rano to już coś by było w stosunku do stanu poprzedniego.

  • avatar zgłoś
    przez ~sk1612,
    2010-10-12 18:22:46

    Za Waszą namową i po lekturze internetu ułożyłem następujący plan:1 Rozgrzewka [przysiady, pompki....]2 Skłony brzucha do ugiętej nogi - naprzemiennie.3 Ćwiczenia z ekspanderem [rozciąganie przed sobą, za plecami i nad głową].4 Martwy ciąg z hantlami.5 Wykroki na podwyższenie z hantlami [ czy zamiennie może być to samo ćw. podwyższenia].6 Przysiady z hantlami.7 Wyciskanie hantli w leżeniu na plecach [czy można robić to ćw. na łóżku lub podłodze].8 Wyciskanie hantli w opadzie.9 Skłony w przód z unoszeniem nogi.Pl...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~hustla,
    2010-10-12 20:28:04

    sjk: Wszystko pięknie ale jeżeli pozwolisz pomogę:Rozgrzewka: (wymachy ramion, obroty tułowia, przysiady, pompki itp. jak rozgrzewka przed WF ale nie na maxa by się nie zmęczyć przed treningiem)Trening: 3 razy w tygodniu z minimum jednym dniem przerwy. Każdego ćwiczenia zrób 2 serie po 12-15 powtórzeń. Przerwa między seriami 2 minuty.1. Podrzut hantli z wyciskaniem nad głowę (Wykonuje się kolejno martwyciąg, podrzut hantli na barki i wyciśnięcie ich nad głowę, pilnuj by kręgosłup się nie łamał i trzymaj plecy pr...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~sk1612,
    2010-10-12 20:46:07

    CYTAT(Hustla @ 12-10-2010, 19:28) sjk: Wszystko pięknie ale jeżeli pozwolisz pomogę:Rozgrzewka: (wymachy ramion, obroty tułowia, przysiady, pompki itp. jak rozgrzewka przed WF ale nie na maxa by się nie zmęczyć przed treningiem)Trening: 3 razy w tygodniu z minimum jednym dniem przerwy. Każdego ćwiczenia zrób 2 serie po 12-15 powtórzeń. Przerwa między seriami 2 minuty.1. Podrzut hantli z wyciskaniem nad głowę (Wykonuje się kolejno martwyciąg, podrzut hantli na barki i wyciśnięcie ich nad głowę,...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3
STRONA 1 z 3
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij