REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Plan treningowy dla 16-latka / w domu
    przez ~husky1,
    2009-03-26 19:10:32

Ostatnoi zacząłem trochę ćwiczyć w domu ( 200 brzuszków i 50 pompek dziennie z kilkoma przerwami), jednak trochę poczytałem w internecie i dowiedziałem się , że taka forma treningu nic nie da. Postanowiłem przyjść po radę do profesjonalistów. Niestety nie dysponuję takim udogodnieniem jak siłownia. Trening może odbywać się wyłącznie w warunkach domowych. Czy znacie jakiś dobry plan treningowy dla 16-latka? Dodam jeszcze, że mam 173cm wzrostu i 54kg. Przedtem nie miałem do czynienia z regularnymi ćwiczeniami, więc jestem kompletnym nowicjuszem. Mam w domu sprężyny do rozciągania i hantle 2kg.

przez ~lep1,
    2009-03-26 19:24:28

w najnowszym MH masz trening tylko z pompkami który możesz lekko wykonywać w domu dobrym pomysłem byłby też zakup drążka około 20-40 zł i byś się podciągał i brzuch katowała i możesz wykonać plan z 04/09 z okładki 30 dniowy co jest

przez ~tosiek,
    2009-03-28 12:58:40

Pogadaj z kumplami sprobuj ich namówić (mi się tak udało na początku) złózcie się na laweczke i sztange prostą - to podstawa siłowni potem dokupujcie ciężar. Domowym treningiem wiele nie osiągniesz..

przez ~theedge,
    2009-03-30 08:40:48

Nie musisz miec super sprzetu w domu zeby dobrze wygladac. Dopiero zaczynasz a i tak wczesnie bo masz 16 lat. W domu mozesz robic brzuszki, pompki przysiady, podciagac sie na drazku etc. Trenuj systematycznie a efekty przyjda.

przez ~adder,
    2009-03-30 17:14:59

zacznij biegać. albo zapisz się na basen

przez ~noob,
    2009-03-31 14:31:57

w twoim wieku siłownia to nie jest dobry pomysł, pompki brzuszki, bieganie. pływanie sprawi ze zbudujesz fundamenty pod przyszła masę mięśniowa w twoim wieku nie powinieneś wykonywać ćwiczeń które obciążają kręgosłup

przez ~SoltyS,
    2009-03-31 17:16:03