REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Plan treningowy dla 16-latka / w domu
  • avatar zgłoś
    przez ~husky1,
    2009-03-26 19:10:32

    Ostatnoi zacząłem trochę ćwiczyć w domu ( 200 brzuszków i 50 pompek dziennie z kilkoma przerwami), jednak trochę poczytałem w internecie i dowiedziałem się , że taka forma treningu nic nie da. Postanowiłem przyjść po radę do profesjonalistów. Niestety nie dysponuję takim udogodnieniem jak siłownia. Trening może odbywać się wyłącznie w warunkach domowych. Czy znacie jakiś dobry plan treningowy dla 16-latka? Dodam jeszcze, że mam 173cm wzrostu i 54kg. Przedtem nie miałem do czynienia z regularnymi ćwiczeniami, więc jestem kompletnym nowicjuszem. Mam w domu sprężyny do rozciągania i hantle 2kg.

  • avatar zgłoś
    przez ~lep1,
    2009-03-26 19:24:28

    w najnowszym MH masz trening tylko z pompkami który możesz lekko wykonywać w domu dobrym pomysłem byłby też zakup drążka około 20-40 zł i byś się podciągał i brzuch katowała i możesz wykonać plan z 04/09 z okładki 30 dniowy co jest

  • avatar zgłoś
    przez ~tosiek,
    2009-03-28 12:58:40

    Pogadaj z kumplami sprobuj ich namówić (mi się tak udało na początku) złózcie się na laweczke i sztange prostą - to podstawa siłowni potem dokupujcie ciężar. Domowym treningiem wiele nie osiągniesz..

  • avatar zgłoś
    przez ~theedge,
    2009-03-30 08:40:48

    Nie musisz miec super sprzetu w domu zeby dobrze wygladac. Dopiero zaczynasz a i tak wczesnie bo masz 16 lat. W domu mozesz robic brzuszki, pompki przysiady, podciagac sie na drazku etc. Trenuj systematycznie a efekty przyjda.

  • avatar zgłoś
    przez ~adder,
    2009-03-30 17:14:59

    zacznij biegać. albo zapisz się na basen

  • avatar zgłoś
    przez ~noob,
    2009-03-31 14:31:57

    w twoim wieku siłownia to nie jest dobry pomysł, pompki brzuszki, bieganie. pływanie sprawi ze zbudujesz fundamenty pod przyszła masę mięśniowa w twoim wieku nie powinieneś wykonywać ćwiczeń które obciążają kręgosłup

  • avatar zgłoś
    przez ~SoltyS,
    2009-03-31 17:16:03

    CYTAT(Noob @ Mar 31 2009, 14:24 PM) w twoim wieku siłownia to nie jest dobry pomysł, pompki brzuszki, bieganie. pływanie sprawi ze zbudujesz fundamenty pod przyszła masę mięśniowa w twoim wieku nie powinieneś wykonywać ćwiczeń które obciążają kręgosłupMożna ćwiczyć od 14 roku życia siłowo,tylko z tym,że powinno się unikać podnoszenia ciężarów na stojąco. Najlepiej w takim wieku 14-16 ćwiczyć na leżąco(wysikania itp) lub na siedząco z oparciem na plecy. Na każdą partię ciała znalazły by się ćw. bezpieczn...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~probos,
    2009-04-11 16:30:22

    Witam. Mam 16 lat i ostatnimi czasy zacząłem sobie troszkę ćwiczyć. Z tego miejsca pytanie, a raczej prośba. Czy mógłby mi ktoś znaleźć lub ułożyć plan dla mnie ?Obecnie posiadam w domu ławkę prostą/skośną, sztangę i jedną hantle. Z góry dzięki i pozdrawiam.

  • avatar zgłoś
    przez ~ciaps,
    2009-04-17 12:39:49

    W wieku 16 lat nie powienienieś zaczynać w ogóle ćwiczyć, bo wciąż rośniesz i się rozwijasz. Odpuść sobie treningi na siłowni i pograj w piłke lub pobiegaj. Będzie to lepsze rozwiązania dla Twojego organizmu, a kiedy osiągniesz wiek 18 lat, wtedy zabierz się za treningi na siłowni. Pozdrawiam!

  • avatar zgłoś
    przez ~czytacz,
    2009-04-17 13:01:12

    Ciekawe, wielu zawodowych koszykarzy juz na poziomie szkoly sredniej, czyli w wieku 15-16 lat cwiczy na silowni, a jakos nie brakuje im centymetrow. Sam zaczalem trenowac z ciezarami, jak mialem 15 lat, a jakos uroslem do blisko 190 cm wzrostu.I dlaczego niby wiek 18 lat mialby byc granica, od ktorej wolno trenowac, skoro faceci rosna mniej wiecej do 20-21 roku zycia?Rzecz jest w odpowiednim doborze cwiczen, aby nie zaszkodzic rozwijajacemu sie organizmowi. Wydaje mi sie, ze lepiej nie cwiczyc z maksymalnymi cie...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5
REKLAMA