REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-09 20:00:08

    Witam,Do tej pory ćwiczyłem wg książki "Trening siłowy bez sprzętu", lecz chciałbym spróbować czegoś innego. Do dyspozycji mam tylko drążek, 2 hantle po 10 kg no i krzesla. Widzialem wiele cwiczen w MH, ktore moglbym wykonywac moim "sprzętem", ale jak to zebrać w całość? Zależy mi najbardziej na sile mięśni, wzmocnieniu ich no i trochę na przybraniu masy. Pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez ~godfather,
    2009-09-09 20:08:13

    Jeśli widziałeś sporo takich ćwiczeń i rzeczywiście w MH jest tego sporo, znajdź po 2-3 na każdą grupę mięśni a potem to jakoś połączymy żeby miało ręce i nogi, abyś był zadowolony i oczywiście aby przynosiło to jakieś efekty !Dalej rusz 4 litery i poszukaj, gotowego przepisu nikt ci nie poda, ewentualnie możesz zastosować trening "Domatora".

  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-11 19:47:43

    No więc tak, ćwiczenia które bym mogl wykonywac dodam w niedzielę, bo ostatnio mam malo czasu.Teraz mam takie pytanie, co do rodzaju treningu - serii, powtorzen. Do tej pory wykonywalem wszystkie partie na trening (czyli ACT), zaczynałem od 6 serii po 6 powtorzen i z kazdym nastepnym treningiem dodawalem w kazdej serii 1 powtorzenie wiecej. Taki trening dawal niezly wycisk miesniom, musialem sie mocno nameczyc zeby wykonac ostatnie powtorzenia.Dziś ułożylem sobie taki prowizoryczny plan z cwiczen z MH gdzie robi...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~bestsiwy,
    2009-09-11 21:52:13

    sila - duzy ciezar, malo powtorzen (2-6)masa - ciezar ktory jestes w stanie wycisnac w kilku seriach po 8 do 10 powtrzezba - duzo powtorzen maly ciezarpisalo gdzies na forum o tym, ile powtorzen i z jakim ciezarem powinno sie cwiczyc zeby uzyskac zamierzone efekty

  • avatar zgłoś
    przez ~bartolomeo107,
    2009-09-12 11:24:58

    Ostatnio na pewnym amerykańskim forum natknąłem się na książkę w formacie pdf "Building the gymnastic body". Są tam ćwiczenia wyłącznie z obciążeniem własnego ciała i zasady progresji. Publikacja opracowana przez trenera gimnastyki sportowej. Ciekawa pozycja.

  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-13 11:53:16

    Zastanawiam się jaki powinienem zastosować rodzaj treningu. Bo zależy mi, aby mięsnie byly mocne i twarde. Tym treningiem, ktorym cwiczylem do tej pory, nie powiem, trochę sie wzmocnilem. Potrafię zrobić duzo więcej powtorzen, ale na moje oko to tylko wytrzymalosc.Bo powiem tak, mam kolegę ktory wogole nie cwiczy, czasem sie tak na zarty przepychamy, no i niestety przegrywam z nim, a on nie jest w stanie nawet raz sie podciagnac na drazku, robi malo pompek i ogolnie malo powotrzen cwiczen ktore ja wykonuję.Co radzicie?

  • avatar zgłoś
    przez ~damios,
    2009-09-13 16:52:54

    Trening siłowy, mniej powtózeń, większe obciążenia

  • avatar zgłoś
    przez ~bijuu,
    2009-09-13 18:57:06

    Niestety uczyłem się na własnych błędach i wolno do mnie docierało to że machanie hantlami 10kilowymi nic nie daję . Gdy zamontowałem drążek i nie mogłem się ani razu podciągnąć ogarnęło mnie przerażenie ... na szczęście to już jest za mną teraz mogę się podciągać prawie tyle ile zechcę .Przede wszystkim plan FBW 9-12 wybranych ćwiczeń na każdą grupę mięśniową na sdf jest tego masa i stamtąd też wziąłem. A trening z własnym obciążeniem ciała hm może i jest dobry nie wiem póki co nie jestem aż taki zdesperowany żeby się tym interesować .

  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-13 20:34:32

    Ile wykonywać serii? I czy w moim przypadku, gdzie praktycznie nie mam sprzętu, jestem w stanie wykonac FBW?

  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-15 16:28:02

    No więc tak, mam już cwiczenia które mołgbym wykonywac, teraz trzeba to zebrac w calosc, mam nadzieję, że mi pomozecie.1. Wyciskanie francuskie2. Unoszenie przedramion w oparciu o ścianęTe dwa powyższe wykonywałbym w superserii, 3 serie po 8 powtorzen3. Pompki szwedzkie4. Podciąganie na drązku szerokim nachwytem (to wykonywalbym sposobem z najnowszego MH, czyli 3 serie z połową rekordu i co tydzien skracalbym czas pomiedzy seriami o 15 s)5. Podciąganie podchwytem6. Wszelkiego rodzaju pompkiPoniższe cwiczenia z h...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 37
STRONA 1 z 37
REKLAMA