Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-09 20:00:08

    Witam,Do tej pory ćwiczyłem wg książki "Trening siłowy bez sprzętu", lecz chciałbym spróbować czegoś innego. Do dyspozycji mam tylko drążek, 2 hantle po 10 kg no i krzesla. Widzialem wiele cwiczen w MH, ktore moglbym wykonywac moim "sprzętem", ale jak to zebrać w całość? Zależy mi najbardziej na sile mięśni, wzmocnieniu ich no i trochę na przybraniu masy. Pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez ~godfather,
    2009-09-09 20:08:13

    Jeśli widziałeś sporo takich ćwiczeń i rzeczywiście w MH jest tego sporo, znajdź po 2-3 na każdą grupę mięśni a potem to jakoś połączymy żeby miało ręce i nogi, abyś był zadowolony i oczywiście aby przynosiło to jakieś efekty !Dalej rusz 4 litery i poszukaj, gotowego przepisu nikt ci nie poda, ewentualnie możesz zastosować trening "Domatora".

  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-11 19:47:43

    No więc tak, ćwiczenia które bym mogl wykonywac dodam w niedzielę, bo ostatnio mam malo czasu.Teraz mam takie pytanie, co do rodzaju treningu - serii, powtorzen. Do tej pory wykonywalem wszystkie partie na trening (czyli ACT), zaczynałem od 6 serii po 6 powtorzen i z kazdym nastepnym treningiem dodawalem w kazdej serii 1 powtorzenie wiecej. Taki trening dawal niezly wycisk miesniom, musialem sie mocno nameczyc zeby wykonac ostatnie powtorzenia.Dziś ułożylem sobie taki prowizoryczny plan z cwiczen z MH gdzie robi...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~bestsiwy,
    2009-09-11 21:52:13

    sila - duzy ciezar, malo powtorzen (2-6)masa - ciezar ktory jestes w stanie wycisnac w kilku seriach po 8 do 10 powtrzezba - duzo powtorzen maly ciezarpisalo gdzies na forum o tym, ile powtorzen i z jakim ciezarem powinno sie cwiczyc zeby uzyskac zamierzone efekty

  • avatar zgłoś
    przez ~bartolomeo107,
    2009-09-12 11:24:58

    Ostatnio na pewnym amerykańskim forum natknąłem się na książkę w formacie pdf "Building the gymnastic body". Są tam ćwiczenia wyłącznie z obciążeniem własnego ciała i zasady progresji. Publikacja opracowana przez trenera gimnastyki sportowej. Ciekawa pozycja.

  • avatar zgłoś
    przez ~damios,
    2009-09-13 16:52:54

    Trening siłowy, mniej powtózeń, większe obciążenia

  • avatar zgłoś
    przez ~bijuu,
    2009-09-13 18:57:06

    Niestety uczyłem się na własnych błędach i wolno do mnie docierało to że machanie hantlami 10kilowymi nic nie daję . Gdy zamontowałem drążek i nie mogłem się ani razu podciągnąć ogarnęło mnie przerażenie ... na szczęście to już jest za mną teraz mogę się podciągać prawie tyle ile zechcę .Przede wszystkim plan FBW 9-12 wybranych ćwiczeń na każdą grupę mięśniową na sdf jest tego masa i stamtąd też wziąłem. A trening z własnym obciążeniem ciała hm może i jest dobry nie wiem póki co nie jestem aż taki zdesperowany żeby się tym interesować .

  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-13 20:34:32

    Ile wykonywać serii? I czy w moim przypadku, gdzie praktycznie nie mam sprzętu, jestem w stanie wykonac FBW?

  • avatar zgłoś
    przez ~draqo,
    2009-09-17 15:21:13

    Pomoże ktos?

  • avatar zgłoś
    przez ~alek,
    2009-09-17 17:57:06

    Klatka triceps razem [wszelkiego rodzaju pompki]Plecy z bicepsem [cwiczenia na drążku]Barki z brzuchem i do tego mozesz dorzucic nogi. Ja robie 12-10-8-6x np pompek klasycznych potem pompki z nogami na podwyższeniu tyle samo powtórzeńPlecy to juz sobie rozpisałesBarki unoszenie sztangielek w gore siedzac, sztangielkami na boki po tyle samo powtorzen jak z pompkami.Nogi dobry cieżar to poczujesz ze zyjesz oczywiscie przysiady - kiedys wkladalem do plecaka spory cieżar i robiłem przysiady dobry trening ale mysle ze troche kregoslup obciaza.Są to cwiczenia pomagajace utrzymac sprawnosc ;]

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 25
STRONA 1 z 25
REKLAMA