REKLAMA

Forum - Waszym zdaniem: Fitness/Sport

Jakiej muzyki słuchacie na treningach ?
    przez ~pitagoras2,
    2010-02-16 22:51:31

Zazwyczaj wrzucam rockowe ostre kawałki . Chociaż czasami zdarzają się treningi kiedy wyciagam z uszu słuchawki i "słucham ciszy", że tak powiem. Pozwala mi to na pewną odmianę, kiedy mogę wsłuchać sie we własny oddech.

przez ~currahee,
    2010-02-16 23:01:22

Ja osobiście jestem wielkim fanem muzyki filmowej. Vangelis, Hans Zimmer moi faworyci. Muzyka z Gladiatora, Władcy Pierścieni, Ostatniego Mohikanina, nawet z Troi jest fajna. Pearl Harbor też się fajnie słucha.

przez ~kogutos,
    2010-05-19 13:33:38

Nie mam swojego ulubinego gatunku. Uwielbiam muzyke filmowa i rap. Slucham tez ciezszych brzmien. Jedyny gatunek za ktorym lekko mowiac nie przepadam to techno i trance, chociaz innych gatunkow muzyki elektronicznej np Dnb nie odrzucam (lubie np Pendulum, The Prodigy) Szkoda, ze tak wiele z was slucha Rocka : P srednio mi pasuje ta muzyka podczas treningow, jakos nie inspiruje mnie. Moze i daje kopa, ale podczas calego treningu tak naprawde mysle o tym dlaczego to robie.Pare przykladow kawalkow ktore jak dla mni...więcej

przez ~kmuzylowski,
    2010-05-19 16:55:35

Kaczore - Ten DzienPrzed meczem , na silowni , gdziekolwiek potrzebuja szybkiego kopa motywacji do roboty puszcam sobie ta piosenke , i zachecam do sprawdzenia jej !!!PC Park - Klatka rowniez bardzo fajna piosenka co daje pozytywnie kopa

przez ~kogutos,
    2010-05-23 00:26:29

No ludzie, nie mówcie, że nikt takiej muzyki nie słucha i nie ma co polecić Do pana wyzej - przykro mi, ale nie przepadam za polska muzyka, w szczegolnosci za polskim rapem. Na szczescie sa wyjatki jak np łódzka Coma.

przez ~sakii,
    2010-05-23 00:32:30