[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Forum - Trening siłowy

Dyskusja do tematu: Klątwa mobilności, czyli dlaczego warto zachować umiar z mobility

Ruchomość stawów jest istotna, ale grupowy trening mobility nie musi być dobrym pomysłem. Paradoks? Już wyjaśniamy. 

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~Kołek,
    2019-06-18 12:07:57

    mobilnosc zawsze dobrze sobie zwiekszyc np do fajnych cwiczen jak np przysiady fronty :) ciezko mi było złapac sztange chwytem olimpijskim ale dzieki cwiczeniom juz to potrafie :D przydała sie masc chłodzaca bo bola miesnie i stawy po takich rozciaganiach :)

  • avatar zgłoś
    przez ~Bodyblender,
    2020-04-28 11:01:55

    Bardzo dobrze napisane! Dodam tylko, ze osoby początkujące tylko przy pomocy trenera lub fizjo będą mogły znaleźć pojedyncze elementy wymagające poprawy mobilności. Wykorzystanie elementy mobility podczas rozgrzewki poprawia ruchomość stawu na ok 30-40 min, należy pamietać aby zakończyć zawsze aktywacja. Co do ćwiczeń grupowych jest to na pewno dobre rozwiązanie gdyż 90% ma zaburzona ruchomość Stawów w poprawnych zakresach. :)

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij