REKLAMA

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Większe mięśnie w 4 tygodnie

To esencja treningu siłowego. Wybraliśmy dla Ciebie najlepsze ćwiczenia na wszystkie mięśnie - dzięki nim zrobisz wielki krok ku świetnej sylwetce, bez względu na to, czy dopiero zaczynasz, czy już jakiś czas trenujesz. Za miesiąc zaczniesz wyglądać jak Mr. MH!

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~kmicu,
    2011-03-02 07:50:52

    \'maras86pl\' napisał(-a):albo coś na kształt numeru specjalnego, jak pojawił się COACH, z zaznaczeniem, że to lektura dla tych, którzy juz dłuższy czas odwiedzają siłownię. Faktycznie teksty typu "sylwetka w 15 minut" itp to troche przesada, nikt kto ćwiczy i ma troszke chociażby pojęcia już, nie uwierzy w to, a "reputacja" magazynu spada tym samymMoże jeszcze zastąpimy artykuły o gotowaniu, ciekawostki, modę i etc. artykułami o hardcorowym koksowaniu,odżywkach i robieniu stejków? Tak to będ...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~twin,
    2011-04-11 20:25:22

    Popieram, sam chętnie bym coś takiego zastosował.Nie mam już wielu pomysłów na urozmaicanie ćwiczeń,a dawno nie budziłem się rano z wielkim zakwasemPowinieneś się cieszyć, że Twoje mięśnie nie ulegają mikrouszkodzeniom - bo właśnie to jest tzw `zakwas` - czyli ból spowodowany tymi mikrouszkodzeniami włókien mięśni/a.

  • avatar zgłoś
    przez ~silver,
    2011-04-11 20:31:45

    \'tWin\' napisał(-a):Powinieneś się cieszyć, że Twoje mięśnie nie ulegają mikrouszkodzeniom - bo właśnie to jest tzw `zakwas` - czyli ból spowodowany tymi mikrouszkodzeniami włókien mięśni/a.Wydaje mi sie ze zakwasy związane są z kwasem mlekowym który raczej na drugi dzień nie występuje w takim stęzeniu a nie z mikrouszkodzeniami.Natomiast nie wiem czy ma sie z czego cieszyć, jesli chce budować mięśnie to musi doprowadzać do mikrouszkodzeń zeby dochodziło do nadkompensji (jesli sie myle to poprawić/ skarcić)

  • avatar zgłoś
    przez ~twin,
    2011-04-11 20:42:10

    Mnie uczono, że ten cały kwas mlekowy wraca do swojego odpowiedniego stężenia w około godzinę po treningu, ból który odczuwamy ( tępy , wrażliwy na dotyk ) to nic innego jak mikrouszkodzenia włókien mięśni i tkanki łącznej.

  • avatar zgłoś
    przez ~silver,
    2011-04-11 20:49:56

    \'tWin\' napisał(-a):Mnie uczono, że ten cały kwas mlekowy wraca do swojego odpowiedniego stężenia w około godzinę po treningu, ból który odczuwamy ( tępy , wrażliwy na dotyk ) to nic innego jak mikrouszkodzenia włókien mięśni i tkanki łącznej.no o tym mówiłem

  • avatar zgłoś
    przez ~kyrtap,
    2012-01-31 12:20:23

    Ja myślę że dobrą alternatywą dla wyciągu jest zakup gum do rozciągania. Można je zamontować o drążek w futrynie albo o jakiś bardzo ciężki przedmiot w zależności od ćwiczenia i czy chcemy uzyskać "wyciąg" dolny czy górny.Jeżeli chodzi o pompki na poręczach to ja wykorzystuję dwa fotele, ale najpierw je dociążam żeby mnie nie skliszczyły Można też użyć dwóch krzeseł czy dwóch równej wysokości innych stabilnych mebli. Jest jeszcze alternatywa w postaci pompek w podporze tyłem do kórych wystarczy mieć ławkę, pufę, krzesło czy łóżko Pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez ~Rezi,
    2016-09-06 18:00:14

    Dupa tam dla dzieci dajcie

  • avatar zgłoś
    przez ~Ak18,
    2018-06-28 18:41:24

    Polecam lek ,który nie tylko likwiduje nadmiar tłuszczu ,ale również powoduje przyrost tkanki mięśniowej. O to link do produktu http://track.ghbalance.pl/product/GH-Balance/?uid=57279&pid=147&bid=advandec

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3
STRONA 3 z 3
REKLAMA