[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Trening siłowy: ćwiczenia na mięśnie brzucha

Wyraźny "kaloryfer" to oczywisty dla wszystkich znak, że jesteś w świetnej formie. I co ważniejsze, nie jest to zadanie ponad siły żadnego faceta. W tej części "Atlasu ćwiczeń Men's Health" przedstawiamy niezawodny sposób na silny, wyrzeźbiony i płaski brzuch.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~mh,
    2009-07-23 22:58:56

    Wyraźny "kaloryfer" to oczywisty dla wszystkich znak, że jesteś w świetnej formie. I co ważniejsze, nie jest to zadanie ponad siły żadnego faceta. W tej części "Atlasu ćwiczeń Men's Health" przedstawiamy niezawodny sposób na silny, wyrzeźbiony i płaski brzuch.

  • avatar zgłoś
    przez ~czytacz,
    2009-07-24 14:16:24

    Trenowalem jakis czas temu przez jakies 3 miesiace wedlug tego schematu treningowego i powiem krotko: to dziala. Szczegolnie te cwiczenia z uniesionymi w gore nogami, jesli ktos chce dac w kosc (czytaj: wyrzezbic) miesniom dolnej czesci brzucha. Moze rezultatow na miare modeli z okladki nie osiagnalem, ale to raczej skutek mojego lenistwa, niz wady programu :

  • avatar zgłoś
    przez ~fiziu1986,
    2009-07-27 09:22:40

    jedno pytanko czy zamiast ' Leżenia na dwóch piłkach do ćwiczeń' mozna wykonac jakies inne cwiczenie ktore da podobny efekt czy watro zainwestowac raczej w pilkipozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez ~arush,
    2009-08-23 19:01:43

    Czy można robić brzuszki trzymając odważnik za głową jak tak przeważnie ćwiczę, ale chcę wiedzieć czy sobie nie szkodzę w ten sposób

  • avatar zgłoś
    przez ~przklty,
    2010-01-27 23:25:25

    \'ArusH\' napisał(-a):Czy można robić brzuszki trzymając odważnik za głową jak tak przeważnie ćwiczę, ale chcę wiedzieć czy sobie nie szkodzę w ten sposóbObciążasz sobie niepotrzebnie odcinek szyjny kręgosłupa, lepiej trzymaj obciążenie na klatce piersiowej.

  • avatar zgłoś
    przez ~psyho89,
    2010-01-27 23:26:19

    \'swimer\' napisał(-a):Obciążasz sobie niepotrzebnie odcinek szyjny kręgosłupa, lepiej trzymaj obciążenie na klatce piersiowej.E tam - rok ćwiczę z talerzem za głową i nie umarłem

  • avatar zgłoś
    przez ~sven,
    2010-01-27 23:27:19

    Im dalej obciążenie od osi obrotu tym wiekszy ciężar i wiekszy wysilek i wieksze mięsnie.

  • avatar zgłoś
    przez ~psyho89,
    2010-01-27 23:48:09

    \'sven\' napisał(-a):Im dalej obciążenie od osi obrotu tym wiekszy ciężar i wiekszy wysilek i wieksze mięsnie.Otóż to

  • avatar zgłoś
    przez ~brylant,
    2010-01-28 07:25:28

    Podpisuje się pod chłopakami,także ćwicze z ciężarem za głową i nic mi się nie dzieje.

  • avatar zgłoś
    przez ~hustla,
    2010-01-28 07:40:26

    To samo co Brylant

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3
STRONA 1 z 3
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij