REKLAMA

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Pompki: spal tłuszcz i zbuduj mięśnie

Silne i widoczne na pierwszy rzut oka mięśnie możesz zbudować za pomocą jednego tylko ćwiczenia - pompki. Warunek: zamiast klasycznych pompek musisz wykonywać ich zmodyfikowane wersje. Oto zestaw, który polecają trenerzy MH.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~mh,
    2011-07-09 10:28:01

    Silne i widoczne na pierwszy rzut oka mięśnie możesz zbudować za pomocą jednego tylko ćwiczenia - pompki. Warunek: zamiast klasycznych pompek musisz wykonywać ich zmodyfikowane wersje. Oto zestaw, który polecają trenerzy MH.

  • avatar zgłoś
    przez ~jack12,
    2011-07-09 14:11:15

    a ile razy w tygodniu mamy ćwiczyć te pompki ?? I jak długie przerwy między seriami??Z góry dziękuję, pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez ~hustla,
    2011-07-09 14:37:56

    jack12: Zależy od twojego celu treningu, stażu i tego czy prócz tego jakoś trenujesz.

  • avatar zgłoś
    przez ~Borys,
    2011-07-09 15:47:37

    Wszystko fajnie, tylko że pominięto technikę ruchów negatywnych 4-10 sekundowych, to one budują w największym stopniu masę mięśniową klatki piersiowej. Pominięto również ważne pompki chińskie.Pompki trójfazowe są celem szerszej klatki, nie większej - zbyt ogólnie.\'jack12\' napisał(-a):a ile razy w tygodniu mamy ćwiczyć te pompki ?? I jak długie przerwy między seriami??Z góry dziękuję, pozdrawiam90 sekund to dobra wartość wyjściowa, jak dorzucasz ciężar na plecy zwiększasz czas, jak chcesz spalić trochę tłuszczu...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~krzychw,
    2011-07-09 18:45:44

    Powinni napisać, że pompki na hantlach z podciąganiem ramienia, powinny być robione zawsze z pozostałymi, można nawet odpuścić sobie przy tym pompowanie, a zostawić podciąganie hantli w pozycji jak do pompki. Ewentualnie jakieś inne ćwiczenie na plecy. Ktoś gotowy pomyśleć że samo pompowanie wystarczy, a należy pamiętać o równowadze między antagonistycznymi grupami.Brakuje mi w zestawieniu pompek judo (hindu pushups), świetne pompki.

  • avatar zgłoś
    przez ~polanddanny,
    2011-07-09 19:56:10

    Mi również brakuje pompek chińskich, są efektywne, warto by było o nich wspomnieć. Dobrze byłoby gdyby ukazał się artykuł poszerzony- szczegółowe informacje odnośnie techniki, serii, ilości powtórzeń, przerw itd. + pompki chińskie, marynarskie itd.

  • avatar zgłoś
    przez ~goro17,
    2011-07-09 23:15:19

    A jak myślicie, który program opłaca się bardziej robić dla początkującego:1) 100 pompek opisany chyba w majowym MH, bodajże 6tyg robienia pompek mieszane z innymi podstawowymi ćwiczeniami wykorzystującymi swoją masę2) wymienione w tym artykule pompki połączone także z ćwiczeniami wykorzystującymi własną masę?Chodzi mi o takie początkowe nabranie masy mięśniowej czyli ogólnorozwojowy trening, wyrzeźbienie ciała. Za wszelką pomoc dzięki

  • avatar zgłoś
    przez ~polanddanny,
    2011-07-11 13:12:44

    \'Granto\' napisał(-a):A jak myślicie, który program opłaca się bardziej robić dla początkującego:1) 100 pompek opisany chyba w majowym MH, bodajże 6tyg robienia pompek mieszane z innymi podstawowymi ćwiczeniami wykorzystującymi swoją masę2) wymienione w tym artykule pompki połączone także z ćwiczeniami wykorzystującymi własną masę?Chodzi mi o takie początkowe nabranie masy mięśniowej czyli ogólnorozwojowy trening, wyrzeźbienie ciała. Za wszelką pomoc dzięki Wg. mnie wybierz drugą opcję. Dla początkujących najl...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~goro17,
    2011-07-11 23:23:41

    \'Poland napisał(-a):Wg. mnie wybierz drugą opcję. Dla początkujących najlepsze są ćwiczenia złożone, ogólnorozwojowe. Ciężar własnego ciała zapewni szybkie efekty (mówię na podstawie własnego doświadczenia).Ok dzięki a mogę na przykład wykonywać w jednym treningu wszystkie wymienione w artykule rodzaje pompek i po pewnym czasie np po 2 tyg dołączyć do tego ćwiczenia ogólnorozwojowe? Chciałbym ćwiczyć tak 3 razy w tygodniu.

  • avatar zgłoś
    przez ~polanddanny,
    2011-07-13 23:37:06

    \'Granto\' napisał(-a):Ok dzięki a mogę na przykład wykonywać w jednym treningu wszystkie wymienione w artykule rodzaje pompek i po pewnym czasie np po 2 tyg dołączyć do tego ćwiczenia ogólnorozwojowe? Chciałbym ćwiczyć tak 3 razy w tygodniu.Na początku możesz mieć luźną formę treningów (chodzi mi o swobodne dobieranie ćwiczeń- np. wszystkie pompki w artykule), wraz ze wzrostem Twojego zaawansowania będziesz musiał już precyzyjnie dobierać ćwiczenia i ich sposób wykonywania tak aby to miało ręce i nogi

  • ODPOWIEDZ +
STRONA 1 z 2
REKLAMA