REKLAMA

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Podciąganie na drążku dla każdego!

Podciąganie to ćwiczenie budujące całą górę: szerokie plecy i potężne ramiona. Oto sposób, by opanować je do perfekcji, niezależnie od poziomu, z którego startujesz. Ten trening sprawi, że Twoje plecy przybiorą kształt litery V, a ramiona wypełnią rękawki koszulki.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~tomek90,
    2013-03-16 19:27:47

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, jeżeli chodzi o \"Kiedy możesz podciągnąć się 2 razy...\". W ciągu całego treningu mam się podciągnąć tylko 3x z połową mojego rekordu? Niby wszystko wydaje się jasne, ale wydaje się to strasznie mało i krótko...

  • avatar zgłoś
    przez ~damian1994,
    2013-03-23 12:15:48

    nie mogę ogarnąć tej tabelki, może mi ktoś wyjaśnić? Z góry dzięki.

  • avatar zgłoś
    przez ~LilPeneros,
    2013-03-23 19:51:40

    Spróbuj trenować wg. tego:  http://www.menshealth.pl/fitness/Podciaganie-zwieksz-sile-ciagu,4039,1 http://www.menshealth.pl/fitness/Podciaganie-zwieksz-sile-ciagu,4039,2 http://www.menshealth.pl/fitness/Podciaganie-zwieksz-sile-ciagu,4039,3 http://www.menshealth.pl/fitness/Podciaganie-zwieksz-sile-ciagu,4039,4 i tego: http://www.menshealth.pl/fitness/5-lekcji-podciagania-na-drazku,3684,1 http://www.menshealth.pl/fitness/5-lekcji-podciagania-na-drazku,3684,2 http://www...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Leif,
    2013-03-25 14:54:52

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, jeżeli chodzi o \"Kiedy możesz podciągnąć się 2 razy...\". W ciągu całego treningu mam się podciągnąć tylko 3x z połową mojego rekordu? Niby wszystko wydaje się jasne, ale wydaje się to strasznie mało i krótko...Nie. Jeśli się podciągasz 2 razy to musisz się jakoś wzmocnić, a nie zrobić tego od razu, więc musisz małymi kroczkami. Jak się podciągasz 5 czy 10 razy to masz już więcej opcji.

  • avatar zgłoś
    przez ~Theodore,
    2013-03-27 19:17:53

    Bardzo prosty ten plan i zdecydowanie nastawiony na tych, którym zależy na sile i centymetrach, a nie dynamice, elastyczności i wytrzymałości. Tak więc zależy na czym komu zależy ;)

  • avatar zgłoś
    przez ~Leif,
    2013-03-27 19:38:49

    Bardzo prosty ten plan i zdecydowanie nastawiony na tych, którym zależy na sile i centymetrach, a nie dynamice, elastyczności i wytrzymałości. Tak więc zależy na czym komu zależy ;)Jak chcesz dynamikę i siłę eksplozywną to albo podciąganie z przyklaskiem albo ładowanie i skakanie na kampusie. A wytrzymałość na drążku przecież się robi ilością podciągnięć, siłę i centymetry robi się dociążaniem.

  • avatar zgłoś
    przez ~Sounes,
    2013-11-13 15:25:47

    Może ktoś mi wytłumaczyć o co chodzi w 1 etapi przy opuszcaniu? Bo troche niejasno to napisali. Mam zrobić 2 opuszczenia i miedzy nimi odpoczywac 60 sekund? I co to znaczy ze \"jesli mozesz sie opuszczac 45 sekund\" ;D chodzilo o to ze jesli w sumie w tych 2 opuszczeniach jestem w stanie opuszczac sie 45 sekund to dopiero wtedy moge dodac 3 powtorzenie? Czy jak to jest niech ktos mnie oswieci ;)

  • avatar zgłoś
    przez ~Sounes,
    2013-11-16 11:00:00

    Odświeżam

  • avatar zgłoś
    przez ~Sounes,
    2013-11-16 18:28:39

    Czy ktoś tutaj jeszcze zagląda?

  • avatar zgłoś
    przez ~dondiego,
    2013-11-17 15:43:08

    Sounes - użytkownik LilPeneros dał już linki na podstawie których możesz trenować w tej wypowiedz i najlepiej trenuj wg. nichi: http://www.menshealth.pl/forum/index.php?/topic/8904-podci%C4%85ganie-na-dr%C4%85%C5%BCku-dla-ka%C5%BCdego/#entry1045195104 Możesz robić albo trening opuszczania się, albo jeśli masz dostęp do wyciągu górnego z pomocą którego mógłbyś wykonać przyciąganie drążka wyciągu górnego do karku w siadzie, to możesz równie dobrze ćwiczyć na początek zamiast na drążku to właśnie na wycią...więcej

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 4
STRONA 2 z 4
REKLAMA