Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.4

Życiowy sukces a trening - News MH

Zgadnij, co należy zrobić, aby dostać długo wyczekiwany awans lub podwyżkę?

Trening a sukces Chcesz w życiu kroczyć od sukcesu do sukcesu? Trenuj!
Wielokrotnie już pisaliśmy, że podczas treningu wykuwasz nie tylko formę sportową, ale i życiową. Bo ci, którym się po prostu chce, uczą się determinacji, samodyscypliny, walki o swoje i zaszczepiają w sobie chęć rozwoju. Czyli w zasadzie wszystko to, co odróżnia ludzi sukcesu od tych wiecznie zmęczonych życiem. Jaki z tego wniosek? Chcesz awansować – trenuj. A najlepiej biegaj.

Badacze z University of Arizona przeskanowali mózgi osób, które regularnie biegają, i porównali je ze skanami mózgów ich mniej ruchliwych kolegów. Wyniki wykazały, że pierwsza grupa ma zdecydowanie więcej połączeń w obszarze mózgu odpowiedzialnym za podejmowanie decyzji, planowanie oraz wielozadaniowość. Największe różnice widoczne były u długodystansowców. Wniosek? Ciężki trening popłaca. Nie jesteśmy zdziwieni.

Popraw ostrość

Na Wyspach futbol lubią i szanują - wiadomo. Okazuje się, że również badają. Uczeni sprawdzili wzrok profesjonalnych zawodników Premier League i wyszło im czarno na białym, że w porównaniu do przeciętnego zjadacza chleba, mają oni wyraźnie lepszą ostrość widzenia, rozpoznawanie kontrastów kolorystycznych oraz akomodację oczu. Zatem bierz gałę i idź pokopać z kumplami. I fajnie, i zdrowo.

PRZECZYTAJ TEŻ: Bieganie gwarancją sukcesu

W grupie siła

Badacze z Uniwersytetu Birmingham na łamach czasopisma „Frontiers in Physiology” wykazali, że aminokwasy BCAA nie wpływają na wzrost masy mięśniowej, jeśli są suplementowane oddzielnie, natomiast w połączeniu z odżywką białkową ich działanie zostało potwierdzone.

Gra na czas

28 – o tyle procent czasem w pracy, jeśli będziesz trenował przynajmniej dwa razy w tygodniu przez godzinę. Szef to doceni! poprawi się Twoje zarządzanie czasem  

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij