Zarzut sztangi + krokodylki [Finisher]

Podobno ważne jest, jak facet kończy. Więc zrób ten zestaw na koniec treningu i zobacz, czy jesteś tak twardy, jak Ci się wydaje. Jedno nie ulega wątpliwości: na pewno będziesz silniejszy.

krokodylki, burpee shutterstock.com

Trening

Tu pracujesz w systemie drabiny zstępującej. Zrób 10 powtórzeń zarzutu do przysiadu z wyciskaniem sztangi, a potem 10 burpees, przy których przeskakujesz nad sztangą. W kolejnym zestawie zrób po 9 powtórzeń każdego ćwiczenia. I tak dalej, aż  w końcu zrobisz po 1 powtórzeniu. Jeśli nie popełnisz nigdzie błędu  w liczeniu, to powinieneś mieć  na liczniku w sumie 110 powtórzeń.

REKLAMA

trening, trening crossfitMen's Health

1. Zarzut do przysiadu

Wrzuć na sztangę ciężar, który możesz wycisnąć nad głową 15-20 razy.  Zegnij się w bidorach  i złap gryf nachwytem. Wyprostuj się z lekkim podskokiem, wykorzystując siłę bezwładności do tego, by zarzucić ciężar na barki. Kiedy gryf pewnie leży na barkach, zrób przysiad, zatrzymaj się na moment, a potem wstań, wyciskając sztangę nad głowę. Opuść ciężar na barki, a potem na podłogę. To jest dopiero jedno powtórzenie. Sorry.

trening, trening crossfitMen's Health

2. Krokodyl nad gryfem

Po ostatnim powtórzeniu ze sztangą  zrób głęboki oddech, bo nie będzie łatwiej. Zrób przysiad i połóż dłonie na ziemi. Przeskokiem wyrzuć nogi do tyłu, a potem zrób pompkę, zbliżając klatkę jak najbliżej podłogi. Podciągnij nogi pod siebie  i wyskocz w górę, lądując po drugiej  stronie gryfu. Na szczęście to już jest  jedno powtórzenie – powrót to drugie.

3. Schody do piekła

Po 10 powtórzeniach każdego ćwiczenia jesteś dopiero w 1/5 finishera.  W kolejnej serii robisz po  9 powtórzeń. Potem już z górki, czyli 8, 7... itd. Co niestety nie oznacza tak naprawdę, że ostatnie serie będą łatwe. No, ale przecież jesteś twardy, prawda?  Powodzenia!

 

Zobacz również:
Nowe badanie przeprowadzone przez naukowców z Centre for Nutraceuticals in the University of Westminster udowodniło, że napoje o różowym kolorze mogą znacznie poprawić Twoje wyniki sportowe.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA