Zakroki z ViPR [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

W tej tubce zapakowana jest niezła forma, musisz tylko z niej wycisnąć wszystko, co się da.  Na przykład w czasie zakroku  z ViPR.

trening siłowy shutterstock.com
Niektóre ćwiczenia nadają się do pokazywania w hollywoodzkim filmie, inne nie. Przewracanie dużych opon jest OK, brzuszki niekoniecznie. Wykroki z ViPR bez problemu zyskałyby akceptację niejednego scenarzysty, bo tylko patrząc na nie, czujesz w powietrzu powiew mocy. Być może widziałeś jakąś tubę z uchwytami, leżącą gdzieś w rogu siłowni.

REKLAMA

Następnym razem nie zastanawiaj się, tylko zarekwiruj ten sprzęt i zrób z nim wykroki ze skrętem, które to ćwiczenie jest tak naprawdę połączeniem trzech  innych. Oczywiście możesz je robić także  z talerzem, ale nie wygląda to już tak filmowo. Niezależnie od sprzętu, wzmocnisz nogi, core, barki oraz poprawisz dynamikę i zakres ruchu. Zrób 3 serie po 12 powtórzeń na koniec treningu nóg.

trening, trening siłowyMen's Health

1. Bądź gotów

Stań w rozkroku na szerokość barków,  z lekko ugiętymi kolanami. ViPR trzymaj obiema rękoma przed sobą na wysokości bioder chwytem naturalnym.

trening, trening siłowyMen's Health

2. Tuba w ruch 

Przenieś ViPR jednym płynnym ruchem nad głową, tak by lewy biceps był przy uchu, a cała tuba po prawej stronie prostopadle do podłogi. Tutaj przyrząd powinien być w płaszczyźnie tułowia.

trening, trening siłowyMen's Health

3. Rotacja i wykrok

Utrzymuj ViPR w ruchu i rotując tułów do prawej strony, opuść tubę, by była równoległa do podłoża, robiąc jednocześnie zakrok lewą nogą i obniżając pozycję.

4. Odkręć  

Teraz wykonaj cały ruch do tyłu, wracając do pozycji startowej.  Potem wykonaj drugie powtórzenie w lewą stronę, robiąc zakrok prawą nogą. Już czujesz się jak gwiazda filmowa?

Zobacz również:
Ten zestaw jest bezpieczniejszy niż zwis nad przepaścią bez asekuracji, ale po jego wykonaniu będziesz się czuł, jakbyś właśnie wrócił zza światów. Oto cliffhanger.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA