[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Youtube a trening siłowy - fitnessowe ciekawostki MH

Jak się okazuje, oglądanie YouTube może mieć pozytywny wpływ na Twoją formę. Musisz tylko wybierać odpowiednie filmiki.

YouTube, trening siłowy Jak już musisz siedzieć przed kompem gapiąc się na filmiki, wybierz przynajmniej takie, które coś Ci dają.

YouTube a Twoja forma

Żyjemy w czasach, gdy nawet minimalne różnice w wynikach sportowych mają znaczenie. Sportowcy mają specjalnie dobrane poduszki do spania, muszą dezynfekować dłonie, noszą coraz bardziej dopasowane stroje, robią mnóstwo rzeczy, aby o ułamki sekund przebić rywali. Dla osoby postronnej wygląda to jak wiele zachodu o nic, a przecież nasze motto brzmi: „Małe kroki, wielkie rezultaty”. Tym tropem poszli naukowcy, którzy opublikowali swoje badania w magazynie „Hormones and Behaviour”. Mierzyli oni poziom testosteronu u uczestników badania po obejrzeniu różnych filmików na YT.

Uczestnicy mieli za zadanie wykonywać serię przysiadów 15 minut po obejrzeniu jednego z sześciu rodzajów filmów – scenek z serialu „Teoria Wielkiego Wybuchu”, wiadomości ze świata smutnej treści, tańca erotycznego, treningu sportowego oraz agresywnej zagrywki w meczu rugby. Okazało się, że podwyższony poziom testosteronu, wywołany przez treningowe i erotyczne klipy, miał pozytywny wpyw na siłę, a film o agresywnej treści znacząco poprawił wytrzymałość. Zresztą sam sobie wypróbuj taki „filmowy zestaw dopigujący” – najlepiej w dniu, gdy robisz nogi.

REKLAMA

Trening nóg

Wykorzystaj nasz szybki plan treningowy na wzmocnienie dolnych partii mięśni lub zajrzyj do naszego Atlasu ćwiczeń i wybierz coś spośród bogatej bazy ćwiczeń wideo.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij