[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.6

Wzór na odchudzanie: zrzuć 3% tłuszczu w 5 tygodni

Warto się sprężyć przez miesiąc, bo ten intensywny 30 minutowy trening kardio, wykonywany pięć dni w tygodniu gwarantuje utratę tkanki tłuszczowej i odsłonięcie mięśni brzucha. To chyba tego właśnie chcesz? Chcesz, to bierz.

Wzór na odchudzanie: zrzuć 3% tłuszczu w 5 tygodni Fot. thodonal88 2015/shutterstock
5x(tk+5%)+1mdx(5dwtx5t)=-3%tłuszczu

Gdzie:

tk - trening kardio

md - masło orzechowe i dżem

dwt - dni w tygodniu

t - tygodni

30 minut treningu na bieżni

Ten typ treningu kardio spowoduje zwiększone zapotrzebowanie na tlen aż do 24 godzin po treningu. To oznacza przyspieszony metabolizm nawet podczas snu. Narzędziem tortur jest w tym przypadku bieżnia. Po pięciominutowej rozgrzewce wejdź na bieżnię, ustaw nachylenie na 13% i biegnij przez 30 sekund z prędkością ok. połowy mniejszą od swojej maksymalnej, a następnie 30 sekund z prędkością maksymalną. Powtórz całość pięć razy i podnieś nachylenie o 0,5%. Zrób pięć takich serii bez odpoczynku. Powinieneś zakończyć całość na nachyleniu bieżni 15%. To niełatwe, ale nagroda jest blisko.

Ulubiona kanapka

Teraz nadszedł czas na szybki zastrzyk energii. W ciągu 20 minut po treningu zjedz przygotowaną wcześniej kanapkę z masłem orzechowym i dżemem. Po prostu to, co lubi każdy chłopak – dwie grube kromki białego chleba z naturalnym masłem orzechowym i ulubionym dżemem (najlepiej domowym). Węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym w połączeniu z proteinami z masła orzechowego spowodują szybki wzrost cukru we krwi. To zdecydowanie przyspieszy uwalnianie reperujących i budujących mięśnie aminokwasów i pobudzi odnowę glikogenu mięśniowego. 

Pięć na dwa

Stosuj się do tej zasady przez następnych pięć tygodni, a w nagrodę stracisz 3% zawartości tłuszczu w ciele. Ćwicz pięć dni w tygodniu, pilnując, aby przez dwa dni odpoczywać. Możesz zastąpić bieżnię jakimś innym sprzętem do ćwiczeń kardio, pod warunkiem że stosujesz się do zasady – w każdej kolejnej serii zwiększasz obciążenie o 5%. Jeżeli dodatkowo połączysz to z wykonywanym wcześniej podnoszeniem ciężarów, możesz odsłonić rzeźbę jeszcze szybciej, ponieważ Twoje ciało zacznie zużywać tłuszcz z okolic przepony brzusznej – jako dodatkowe źródło zasilania energetycznego.

Twój rezultat

Chcąc zrzucić tłuszcz i wyrzeźbić mięśnie, raczej unikaj konwencjonalnych ćwiczeń kardio. Badania opublikowane w magazynie „Journal of Strenght and Conditioning” wskazują, że długie sesje kardio mogą zmniejszać mięśnie i obniżać poziom testosteronu. Najlepszym rozwiązaniem jest trening interwałowy o wysokiej intensywności. 30 minut na bieżni to wszystko, czego potrzebujesz. To jest też najszybszy sposób na poprawienie wydolności tlenowej (VO2 max) oraz siły mięśni. Czyli podsumowując: aplikujesz sobie trochę wycisku bez litości, potem słodką przekąskę i dwa dni laby w tygodniu, a w nagrodę uzyskujesz ABS. 

MH 11/2014 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij