[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.6

Wyrzut nóg [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

Zacznij powrót do superformy z wykopem. Wyrzut nóg w podporze wzmocni korpus i pośladki, a to da Ci megaszybkość.

rozciąganie
Biegi przeszkodowe robią furorę i być może start w jednej z takich imprez znalazł się na Twojej noworocznej liście rzeczy do zrobienia w tym sezonie. Nie martw się jednak, jeśli przygotowania do tego startu jeszcze nie ruszyły – nie jesteś jedyny. Zacznij je teraz. To ćwiczenie wzmocni Twój korpus i poprawi ogólną sprawność, która na pewno przyda się przy pokonywaniu przeszkód. Donkey kick zwykle robi się w pozycji klęczącej i jedną nogą.

ZOBACZ TEŻ: Test siły Men's Health

REKLAMA

My mamy dla Ciebie wersję dużo ciekawszą: wyrzut nóg w podporze, który nie tylko wzmocni mięśnie stabilizujące i spali kalorie, ale też poprawi funkcjonowanie Twojego ciała na styku jego górnej i dolnej części. A to oznacza lepszą koordynację, która przyda się przy pokonywaniu każdej przeszkody na biegu albo przy golfowym swingu, jeśli bliżej Ci do tego rodzaju wyzwań. A wzmocniony przy tym mięsień pośladkowy wielki sprawi, że będziesz jeszcze szybszy.

1. Start

Stań w lekkim rozkroku, a potem zrób głęboki przysiad. Kolana na zewnątrz ramion, a tułów pochylony pod kątem 45 stopni.

2. Podparcie

Oprzyj się mocno na dłoniach i napnij mięśnie brzucha. Znajdź stabilną pozycję – będziesz jej potrzebować.

3. Wykop

Jednym ruchem wykonaj wykop obunóż do tyłu i wróć do przysiadu. Gdy nogi masz w górze, przenieś ciężar nieco do przodu, na ręce.

4. Powtórz

Wróć do stabilnego podparcia w przysiadzie. Zacznij od trzech serii po 10 powtórzeń i zwiększaj stopniowo ich liczbę.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij