[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Wyciskanie hantli nad głowę stojąc

Wyciskając hantle nad głowę siedząc, jesteśmy w stanie poradzić sobie z większym ciężarem. Co z tego, skoro jest to opcja, która niesie ze sobą dużo większe ryzyko kontuzji niż wersja na stojąco. Rzuć wyzwanie swoim mięśniom i zbuduj imponujące naramienne.

wyciskanie hantli fot. Beth Bischoff
Ta druga wersja wyciskania wymusza na Tobie większą staranność podczas każdego ruchu – kolejne powtórzenia staną się niemożliwe, jeśli nie będziesz dbał o poprawną technikę. Zobacz, na co zwracać uwagę, by droga hantli w górę była równoznaczna z Twoją drogą na szczyt formy.

REKLAMA

REKLAMA

wyciskanie hantli fot. +ISM
Przyjmij właściwą pozycję

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków. Palce kieruj na godzinę dwunastą. Możesz delikatnie ugiąć kolana, by obniżyć i ustabilizować sylwetkę. Nie odrywaj pięt podczas ruchu hantlami w górę.

 

REKLAMA

wyciskanie hantli fot. +ISM
Trzymaj hantle chwytem neutralnym

Nachwyt wprowadza dodatkowe napięcie, które może skończyć się kontuzją, jeśli korzystasz z naprawdę ciężkich hantli. Dlatego trzymaj je chwytem neutralnym, a łokcie kieruj do przodu.

 

REKLAMA

REKLAMA

wyciskanie hantli fot. +ISM
Napnij mięśnie korpusu

Spory ciężar, który za chwilę będziesz unosił nad głowę, byłby nie lada problemem dla Twojego kręgosłupa, jeśli nie napinałbyś mocno mięśni brzucha. To proste: musisz stabilizować sylwetkę. Żadnych ale.

 

REKLAMA

wyciskanie hantli fot. +ISM
Wyciskaj hantle nad barki

Jeśli nie jesteś w stanie kontrolować ciężaru i dopuszczasz do zetknięcia się hantli w górze, to znaczy, że próbujesz wycisnąć zbyt wiele. Zmniejsz obciążenie i staraj się wykonywać ruch maksymalnie dokładnie. To nie takie trudne, prawda? 

MH 08/2014

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij