Wskok na skrzynię + uderzanie młotem o oponę [Finisher]

Treningowy finisher powinien sprawiać frajdę, bo przecież tak łatwo z niego zrezygnować, będąc już zmęczonym. Ten będzie inny.

crossfit, trening siłowy shutterstock.com

Trening

Twoim celem jest wykonanie  7 obwodów złożonych  z 14 uderzeń młotem w oponę  i 10 wskoków na skrzynię w jak najkrótszym czasie. Sam zarządzasz odpoczynkiem i intensywnością treningu, ale pamiętaj,  że zegar tyka.

REKLAMA

trening siłowy, CrossFitMen's Health

1. Uderzanie młotem w oponę

Stań w rozkroku i ustaw stopy w jednej linii. Chwyć młot jedną dłonią przy głowni, a drugą trochę bliżej końca. Unieś młot nad głowę, a dłoń, która znajdowała się przy głowni młota, przesuń do dłoni bliżej końca uchwytu. Oczywiście wszystko w jednym, płynnym ruchu. Z tej pozycji uderzaj z całej siły młotem.

trening siłowy, CrossFitMen's Health

2. Wskok na skrzynię

Stań prosto przodem  do skrzyni. Ugnij odrobinę nogi w kolanach oraz wypchnij biodra w tył, by przyjąć pozycję startową. Wskocz na skrzynię, wyląduj na lekko ugiętych nogach i wyprostuj sylwetkę, by uznać powtórzenie  za wykonane. Zeskocz  do pozycji startowej.

Zobacz również:
Trening, żeby przynosił efekty, musi się odbyć. Dlatego nie daj się posadzić na ławkę oczekujących na wizytę do lekarza z powodu urazu. Oto 5 sposobów na uniknięcie kontuzji i 5 na to, by szybko wrócić do gry.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA