[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Wikingowie: trening Berserkera [siła i wytrzymałość]

Kojarzysz Ragnara i resztę ekipy? Ci goście nie wypadają tak wiarygodnie tylko dzięki dobrym kamerom. Ich sekret to ostry trening każdej partii mięśniowej. Zobacz, jakie ćwiczenia dadzą Ci siłę i wytrzymałość Wikinga.

trening wikingów fot. Ben Goldstein / fot. Bernard Walsh (History) / fot. Frank Frazetta
Jak trenować?

Droga do Valhalli nie jest prosta i przyjemna. Wiedz jednak, że Twoje odbicie w lustrze po 4 tygodniach ciężkiej harówy będzie całkowitą rekompensatą.

Trening A - siła i wytrzymałość.

Trening B - moc i szybkość.

Trening C - wydolność.

Przedstawiamy Trening A.

  

REKLAMA

trening wikingów fot. Ben Goldstein / fot. Bernard Walsh (History) / fot. Frank Frazetta
1. Pompka, wiosłowanie, skręt

Przyjmij pozycję jak do pompki. Ręcę trzymaj nie na podłodze, ale na parze 10 kg hantli. Zrób pompkę, a następnie "wyciągnij" hantla za plecy i skręć tułów w prawo. Kolejna pompka - czas na wiosłowanie lewą ręką i rotację korpusu w lewo. To jedno powtórzenie.

Zrób pięć 1-minutowych rund (wyjdzie Ci jakieś 10 pełnych powtórzeń). Z tygodnia na tydzień staraj się zwiększać obciążenie i ilość powtórzeń w serii.

 

trening wikingów fot. Ben Goldstein / fot. Bernard Walsh (History) / fot. Frank Frazetta
2. Wykroki z hantlami

Nie oddawaj nikomu swoich hantli z poprzedniego ćwiczenia. Weź dziesiątki i stań trzymając je po bokach. Wykonaj krok naprzód i obniżaj pozycję do momentu kąta prostego w nodze wykrocznej. Powróć do pozycji początkowej i wykonaj wykrok drugą nogą. Masz na koncie jedno powtórzenie. 

Zrób pięć 1-minutowych rund (wyjdzie Ci jakieś 10 pełnych powtórzeń). Z tygodnia na tydzień staraj się zwiększać obciążenie i ilość powtórzeń w serii.

 

trening wikingów fot. Ben Goldstein / fot. Bernard Walsh (History) / fot. Frank Frazetta
3. Przenoszenie sandbaga klęcząc

Uklęknij i umieść sandbag po prawej stronie, na wyciągnięcie rąk. Chwyć worek i przenieś go najpierw nad głowę, a następnie połóż po lewej stronie. Teraz odwrotnie - z lewej nad głowę i na prawo. Łatwo, co nie? To jedno powtórzenie.

Zrób pięć 1-minutowych rund (wyjdzie Ci jakieś 10 pełnych powtórzeń). Z tygodnia na tydzień staraj się zwiększać obciążenie i ilość powtórzeń w serii.

MH

 

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij