Wahadło na podłodze [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

Oto sposób na silne barki i wyraźny sześciopak, kiedy wydaje się,  że nie masz żadnej opcji na trening: Wahadło na podłodze.

trening, ćwiczenia Motor Presse Polska

Wyobraź sobie taką sytuację: jesteś  w hotelu, w którym nie ma siłowni, buty  do biegania zostały w domu, a basen jest nieczynny z powodu wczorajszych ekscesów uczestników wieczoru kawalerskiego. Robisz sobie przerwę od treningu czy szukasz miejsca, gdzie możesz jednak potrenować? Nic z tych rzeczy! Robisz kilka serii wahadła na podłodze, które zadba zarówno o stan Twojego sześciopaka (mięśni skośnych brzucha też), jak i barków. Potem możesz spokojnie poleniuchować przez 12 godzin w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku. Może wtedy otworzą już basen?

REKLAMA

trening, ćwiczeniaMotor Presse Polska

1. Od boku

Zrób sobie trochę przestrzeni na podłodze i usiądź tak, by lewa noga była wyciągnięta w prawą stronę. Stopę prawej nogi i dłonie  trzymaj płasko na podłodze.

2. W górę

Opierając się na prawej stopie,  unieś się lekko, przenosząc jednocześnie lewą nogę w lewo. Trzymaj ręce na podłożu i pracuj barkami, unosząc pośladki, aż staniesz na palcach.

trening, ćwiczeniaMotor Presse Polska

3. W dół

Dalej skręcaj sylwetkę, tak by dolna część ciała była skierowana w lewo. Obniż pośladki, oprzyj lewą stopę płasko na podłożu i zacznij przenosić prawą nogę w lewą stronę. Dłonie trzymaj płasko na ziemi i zegnij lewą nogę.

trening, ćwiczeniaMotor Presse Polska

4. Do boku

Przy obniżonej pozycji wyprostuj prawą nogę, przez co znajdziesz się w lustrzanym odbiciu pozycji startowej. Opierając się na lewej nodze, wróć do stania na palcach.  To jedno powtórzenie. Postaraj się zrobić ich  15 w ciągu 90 sekund.

Zobacz również:
Dobrze, jeśli ciężki trening przynosi widoczne efekty.  Ale czasem dajesz z siebie wszystko, by sprawdzić,  co to „wszystko” naprawdę znaczy. Tak jak w tym naprawdę trudnym finisherze.   
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA