[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.9

Tureckie wstawanie: wszystkie mięśnie naraz

Tureckie wstawanie jest ćwiczeniem może mniej efektownym niż wyciskanie sztangi na ławce płaskiej (zwłaszcza gdy idziesz na rekord), jednak co najmniej tak samo skutecznie buduje lepszą wersję Ciebie.

tureckie wtawanie fot. Beth Bischoff
Do pracy angażuje naraz większość mięśni Twojego ciała, największy nacisk kładąc na mięśnie korpusu i stabilizujące, które po cichu wspierają Cię podczas każdego innego ćwiczenia czy ruchu na boisku.

 

tureckie wtawanie rys. +ISM
Przez cały czas patrz na hantlę

Kluczem do poprawnego wykonania tureckiego wstawania jest konsekwentne utrzymywanie ciężaru w górze. Nie spuszczaj go z oka, a łatwiej będzie Ci tego dokonać. W przeciwnym wypadku zamiast kontrolować ciężar, oddasz mu inicjatywę.

 

tureckie wtawanie rys. +ISM
Przetocz się na przedramię

Staraj się wykonać cały ruch we właściwej kolejności – przetaczaj się na przedramię, zamiast najpierw siadać, by następnie oprzeć na nim ciężar ciała. Całość rób płynnie, w stałym tempie. Zatrzymaj na sekundę ruch, gdy hantla będzie w górze.

 

tureckie wtawanie rys. +ISM
Przesuń dłoń w tył

Twoim celem jest uniesienie tej hantli najwyżej, jak to tylko możliwe. Nie uda Ci się to, jeśli nie będziesz przesuwał delikatnie dłoni w tył dokładnie w to miejsce, gdzie jeszcze przed chwilą znajdował się Twój łokieć. Nie opieraj jednak dłoni na ręczniku dla lepszego poślizgu...

 

tureckie wtawanie rys. +ISM
Nie odrywaj stopy od podłoża

"Przyklejona" do podłoża stopa ugiętej w kolanie nogi zapewnia większą stabilność całej sylwetki. Nie odrywaj jej pod żadnym pozorem. Dźwigając się w górę, jeszcze mocniej naciskaj nią na podłoże, by aktywować do pracy więcej mięśni. 

MH 04/2014

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij