[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.4

Turbo spalanie: intensywny trening

Ten trening to akcelerator metabolizmu. Wypal dzięki niemu każdy gram zbędnego tłuszczu! Kończ wszystkie swoje treningi jednym z pięciu proponowanych przez nas ćwiczeń, by odsłonić 6-pak albo by pozbyć się wyrzutów sumienia po niedzielnym grillowaniu. 

facet, trening, siłownia fot. Djordje Djurdjevic 2015/shutterstock
zasadzie każdy rodzaj treningu poprawia Twoją ogólną sprawność, ale jeśli chcesz pozbyć się zbędnych kilogramów, powinieneś postawić na intensywność. Zapomnij o rozmowach w siłowni – żeby osiągnąć cel, musisz skupić się tym razem tylko i wyłącznie na treningu. Staraj się podczas każdej sesji angażować do wysiłku jak najwięcej grup mięśniowych, łącząc ćwiczenia w superserie.

1. Jeśli nie chodzisz na siłownię

REKLAMA

Co: Trening z hantlami.

Jak: Trening podziel na 4 stacje, odpoczywaj między nimi 60 s. Rób po 10 powt. każdego ćwiczenia. Kolejność: uginanie ramion, przysiady, wiosłowanie w opadzie tułowia i wyciskanie hantli nad głowę.

Patent: Postaraj się wykonywać wszystkie ćwiczenia na palcach.

Bonus: Zwiększa wytrzymałość i buduje dodatkowy pakiet mięśni.  

2. Jeśli nie masz nawet hantli

Co: Trening z ciężarem ciała.

Jak: Zrób przysiad, wyskocz i wróć do przysiadu. Oprzyj ręce na podłodze, przejdź do pozycji pompki, zrób pompkę i wróć do pozycji startowej. Wykonaj maksymalną liczbę powtórzeń w 60 sekund.

Patent: Wyskocz najwyżej, jak to możliwe.  

Bonus: Poprawia gibkość i zmniejsza ryzyko kontuzji pleców.

3. Jeśli lubisz trening kardio

Co: Trening ze stepperem.

Jak: Stań na stepperze, zejdź z niego lewą nogą, po czym wróć nią na stepper, jednocześnie zdejmując z niego prawą nogę. Zrób tyle powtórzeń, ile dasz radę w 60 sekund. Odpocznij minutę i powtórz całość.

Patent: Ćwiczenie wykonuj szybko, ale staraj się nie bujać górą ciała. 

Bonus: Poprawia mobilność na korcie.

4. Jeśli chcesz zbudować kondycję

Co: Trening interwałowy.

Jak: Ustaw dwa pachołki w odległości, którą przebiegniesz szybko w 30 sekund. Pokonaj sprintem ten dystans, po czym wróć truchtem. Wykonaj 3 razy.

Patent: Zmniejszaj czas odpoczynku między sprintami i zwiększaj tempo powrotnego truchtu. 

Bonus: Zapas energii na zwycięską dogrywkę.

5. Jeśli chcesz zbudować szybkość

Co: Przesuwanie talerza.

Jak: Połóż na rozłożonym na podłodze ręczniku 20-kilogramowy talerz. Przesuwaj go przez 40 m (nie musisz wykonywać tego w linii prostej, jeśli nie masz takiej możliwości). Odpocznij minutę i powtórz.

Patent: Staraj się ruch nogami wykonywać powoli i dokładnie.

MH 07/2011 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij