[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.1

Trójfazowy test formy [Ergometr narciarski, wioślarz, airbike]

Jesteś gotowy zmierzyć się sam ze sobą? Weź udział w naszym trójfazowym teście i przekonaj się,  w jakiej formie naprawdę jesteś. Gotowy?

trening, plan treningowy, ergometr
My, mężczyźni, jesteśmy napędzani testosteronem, uwielbiamy rywalizować, sprawdzać się i pokonywać kolejne bariery. Również te w naszych głowach. Tak jesteśmy zaprogramowani i nic tego nie zmieni. Bowiem życie bez wyzwań jest jak związek bez seksu – każdy kolejny dzień po prostu męczy. Przykry los, prawda? Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie nasze trójfazowe wyzwanie, które sprawdzi, gdzie znajdują się Twoje limity.

ZOBACZ TEŻ: Testy sprawnościowe - dasz radę?

REKLAMA

Masz skojarzenie z triathlonem? Całkiem słusznie. Tak samo jak klasyczny triathlon, wyzwanie MH również będzie prawdziwym sprawdzianem siły, wytrzymałości i szybkości. Różnice są dwie. Po pierwsze – sprzęt. Dobrane przez ekspertów MH maszyny wycisną z Ciebie ostatnie krople potu. Po drugie – przeciwnik. Zamiast setek oponentów na triathlonowej linii startu, tutaj masz tylko jednego, ale najgroźniejszego z możliwych – samego siebie. Uda Ci się wygrać?

1. Jazda

500 m: ergometr narciarski

Nie dość że na „narciarzu” idealnie przygotujesz się na nadchodzący sezon białego szaleństwa, to jeszcze poszerzysz plecy i poprawisz wydolność. Wygląda niepozornie, ale nie daj się zwieść – 500 m da Ci w kość. A to dopiero początek.

2. Spalanie

50 kcal: rower powietrzny

Tego sprzętu nie znajdziesz w piwniczanych siłowniach. Za to w dobrych (słowo klucz) klubach fitness - owszem. I nie myśl, że to szybki trening na fikuśnym rowerku. Ta piekielna maszyna znalazła się w teście nieprzypadkowo.  Nasza rada: mocno angażuj mięśnie góry ciała.

3. Finisz

500 m: ergometr wioślarski

Na tym etapie powinieneś już czuć przyjemne (?) pieczenie mięśni. Przed Tobą jednak najtrudniejsza część – wiosłowanie na ergometrze. Pamiętaj o poprawnej technice, a będziesz pracował wydajniej. Skończone? No to sprawdź swój wynik.

Twój wynik

Sprawdź, jak wypadłeś w naszym teście i nad czym musisz popracować.

˂ 7:30 min = Średniawka

Musisz trochę popracować, głównie nad techniką ćwiczeń. Zainstaluj swoje cztery litery na każdy ze sprzętów na 20 minut i ćwicz, aż dojdziesz do technicznej perfekcji.

˂ 6:30 min = Fit

Bardzo możliwe, że tracisz już na starcie. "Narciarz" obnaża to, co pomijasz na swoim treningu – plecy i brzuch. Popracuj nad tą dysproporcją, a znacząco poprawisz wynik.

˂ 5:30 min = Nieźle

Jeśli masz problem z wydolnością anaerobową, wpleć w swoje dni regeneracyjny trening Tabata. Trwa tylko cztery minuty, a poprawi Twoje osiągi na naszym rowerku.

˂ 4:30 min = Ekspert

Pozostaje nam tylko pogratulować. Widać, że trening to dla Ciebie coś więcej niż pompowanie klaty. Nie zbaczaj z obranego kursu i zawsze stawiaj na ogólną sprawność.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij